Цього року у Тернополі ТОВ “Міські ініціативи” реалізувало навчальний курс «SMM підприємців» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Курс відвідали 50 представників малого та середнього бізнесу, хоча бажаючих було значно більше – майже 150 осіб. Мета курсу – навчити підприємців використовувати соціальні мережі для збільшення продажів і виходу на нові ринки – соціальні мережі.
Однією із учасниць є Анастасія Симоненко – ВПО з Мелітополя. Разом з чоловіком з січня 2020 року розвивали успішний бізнес у своєму рідному місті. Після повномасштабного вторгнення російської армії в Україну, були вимушені покинути місто та залишити бізнес та майстерню. З квітня 2022 року переїхали у Тернопіль й розпочали тут улюблену справу вдруге з нуля.
Сімейний бізнес родини Симоненко розпочався з подарунка. У чоловіка Анастасії завжди була мрія мати власну справу та створювати щось власноруч. Ідея шити шкіряні вироби з’явилася випадково, коли Анастасія подарувала чоловікові гаманець ручної роботи. Очі загорілись, і з того моменту почали вивчати цю справу. Спільно вчились шити, вибирати та розуміти шкіру, проектувати моделі, вести інстаграм, бухгалтерію, працювати на себе ще й з маленькою дитиною на руках.
«Ми починали без стартового капіталу, з браком коштів та під час карантину. Купили кілька бобинок-ниток, шматків шкіри, голок та мали велике бажання. Чоловік працював на основній роботі, а ночами ми шили. Ми багато помилялися, але продовжували працювати. Повноцінно ми зайнялися власною справою з листопада 2020 року. Чоловік шив, розробляв викройки, створював вироби, а я вивчала інстаграм, таргет, дизайн та шукала постачальників», – розповідає Анастасія.
На початку 2022 року сім’я уже мала свою обладнану майстерню, робочу сторінку в Instagram та цікаву роботу. Але події 24 лютого 2022 року, повномасштабне вторгнення російської армії в Україну, все зупинили і успішний бізнес залишився в Мелітополі. З 2022 року сім’я Симоненко переїхала у Тернопіль, де й почала все заново.
Сьогодні «The Wallet UA» займається розробкою, виробництвом та продажем шкіряних виробів, таких як гаманці, холдери, ремені, подарункові набори, сумки, бананки. Працюють з корпоративними, гуртовими замовленнями, наносять брендувавання і, щонайважливіше, відкрити до співпраці.
«Я впевнена, що хочу і можу масштабувати нашу справу до сталого, прибуткового бізнесу. Мрію вийти на міжнародний ринок, але для цього потрібні кошти, які будуть працювати на власну справу. Завдяки навчанню «SMM для підприємців» я дізналася багато корисної інформації. Це навчання дало мені впевненість у собі та корисні знайомства. Окрім цього, сертифікат на 30 000 грн дозволить нам взяти консультацію у дієвого таргетолога, запустити ефективні рекламні кампанії, інвестувати більше коштів у тестування реклами. Це вплине на рівень прибутку та надасть можливість залучати більше коштів на розвиток Etsy та Instagram. Це перший крок до масштабування», – додає Анастасія.
Під час курсу «SMM для підприємців» учасники, які написали кращий контент-план просування соціальних мереж свого бізнесу, могли отримати ваучери на SMM-послуги вартістю 30 000 грн. Анастасія подала свій контент-план і стала однією з шести переможців. Завдки ваучеру змогли скористатися послугами контент-менеджера. Створили відео та фото контент для більше ніж 10 видів виробів жіночі, чоловічі, універсальні. Відзняли нову українську колекцію, а охоплення аудиторії в порівнянні з аналогічним періодом зросло на 41%.
Майстерня «The Wallet UA» – це про любов до шкіри, своєї справи та своєї країни. Це українські вироби з української сировини. Це приклад того, як завдяки наполегливості, підтримці та любові до своєї справи можна досягти успіху навіть у найскладніших умовах.
Обговорення