Масштабним будівництвом дорожньої інфраструктури Тернопільської області ознаменувався рік, що минає. На ремонт державних доріг з Державного фонду було скеровано 1,262 млрд грн, ще 315 млн грн – на місцеві дороги, у тому числі й сільські.
Зокрема, повністю оновлений автошлях Тернопіль-Кременець. Цей стратегічний для нашого краю напрямоквідновлювавсяз 2016 року. Цьогоріч тут виконали поточний середній ремонт на ділянці протяжністю 11 кілометрів.
Цілком завершені ремонтні роботи з облаштуванняй укріплення дорожнього покриття на магістралі М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (ділянка Тернопіль-Підволочиськ).
Маємо вже повністю відновлену трасу М-09 (ділянка Тернопіль – Львів) та в процесі роботи Р-41 Обхід Тернополя, які є частиною транснаціонального коридору GoHighway.
Будівництво доріг державного значення — серед пріоритетних завдань діяльності органів виконавчої влади. У той же час принципова позиція керівництва країни таоблдержадміністрації, зокрема — скеровувати кошти на обласні дороги, що з’єднують райцентри та великі селища. Триваєбудівництво якісних автошляхів, що ведуть до опорних шкіл, амбулаторій, лікарень області. До слова, протягом останніх 20-ти роківремонт місцевих доріг як такийпрактичноне проводився. Тож серед найбільших запланованих проектів на наступний 2019 рік — це будівництво об’їздної дороги Теребовлі таБережан.
Підбиваючи підсумки, у 2018 році Тернопільська область стала однією з найкращих по виконанню дорожніх робіт. Про це заявив в. о. голови УкравтодоруСлавомір Новак під час робочого візиту на Тернопільщину. Станом на вересень поточного року на території області виконано вже 87%, тоді як середній показник виконання робіт по Україні не перевищує 67%.
Обговорення