Мобільні телефони навіть за бажання не можна забезпечити якісним стереофонічним звуком. Причина зрозуміла: обмежений розмір та особливості людського слухового апарату.
Використання навушників для справжніх меломанів — хоч і не єдиний, але найкращий спосіб оминути такі обмеження. Коли один із навушників перестає працювати, це може спричинити дискомфорт і навіть роздратування від неможливості насолоджуватися улюбленими треками.
Чи обов’язково в таких випадках купувати новий гаджет? Ні, хоча іноді це дійсно єдиний спосіб розв’язання проблеми, а знайти гідні навушники в Києві чи будь-якому іншому місті сьогодні можна, не докладаючи багато зусиль.
Отже, пропонуємо опис причин виходу з ладу одного з навушників та способи усунення несправності.
Проблеми із зарядкою
Іноді так трапляється: ви не чуєте звук з одного навушника тільки тому, що він із якоїсь причині не отримав заряду, поки був в кейсі, тоді як інший зарядився нормально. Можливо, винні контакти або сам користувач розмістив гаджет у кейсі неправильно.
Рішення просте: розмістіть навушники в кейсі так, як цього вимагає інструкція користувача, і під’єднайте футляр до зарядки. Приблизно через пів години можна буде перевірити, чи запрацював проблемний навушник.
Помилки під час синхронізації
У будь-якій сучасній TWS-гарнітурі один із навушників є головним, а інший — другорядним. І коли починається процес синхронізації, то насамперед синхронізується головний. Іноді навушники (особливо це стосується бюджетних моделей) під час конекту сприймаються як два різних пристрої, хоча мають розпізнаватися як один.
У цьому випадку, зрозуміло, стереозвучання не буде. Спробувати виправити ситуацію можна. Для цього потрібно зайти до налаштувань та переконатися, що девайс під’єднаний правильно. Якщо це так, виконайте їхнє відключення та під’єднайте повторно.
Бажано перевіряти звучання не декількох смартфонах, щоб виключити несправність вашого телефона.
Програмний баг
На жаль, таке теж трапляється: ідеального програмного забезпечення, як відомо, не існує. Що потрібно робити в таких випадках? Відповідь проста: зайти до налаштувань навушників на смартфоні та скинути їх до заводських. Можливо, для цього потрібно буде затиснути кнопку на гарнітурі — усе залежить від конкретної моделі.
Іноді проблема вирішується повторним інсталюванням драйверів. AirPods це не стосується, бо там оновлення встановлюються автоматично, а для навушників інших виробників цю процедуру потрібно виконувати вручну, використовуючи фірмовий застосунок.
Декілька корисних порад
Якщо ви купували девайс разом із чохлом, не ігноруйте його використання. Потрібно пам’ятати, що в бездротових моделях акумулятор нерідко виходить із ладу першим. Середній строк служби акумулятора складає 2–3 роки, після чого його потрібно міняти. А щоби батарея TWS-навушників служила якомога довше, варто повертати їх у зарядний кейс тільки за розрядження до рівня 20–40%.
Обговорення