Реальна ситуація в агро під час війни, законодавчі зміни, історії та виклики фермерів, зернова угода, продовольча безпека, розвиток та розширення бізнесу попри труднощі часу, що сіятимуть та від чого відмовлятимуться, експорт, якісна аналітика головних подій агросфери та думки експертів — про це українці щодня читають в аграрних медіа.
Спеціалісти контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO склали рейтинг десяти найпопулярніших медіа в агрогалузі на основі даних власного каталогу, який має понад 100 тис. ЗМІ зі всього світу, та відомостей статистики з сервісу SimilarWeb. Основним критерієм у підбірці стала кількість переглядів сторінок за перші вісім місяців 2023 року.
Список найпопулярніших аграрних медіа очолює сайт Аgrotimes (agrotimes.ua). Цей ресурс за 8 місяців відвідали понад 2,4 млн раз. На порталі можна дізнатися про агрономію, агромаркет, тваринництво, овочі-сад.
Друге місце закріпилося за сайтом AgroNews (https://agronews.ua), який має 2,04 млн переглядів. Це медіа присвячене аналітиці головних аграрних подій, на його сторінках висвітлюють проблеми та перспективи сфери.
На третьому місці — сайт Agrostory (https://agrostory.com/ua/). На нього заходили понад 2 млн раз. Це вебсервіс для учасників агропромислового бізнесу, де розміщені новини сфери та блоги експертів.
На четвертому місці — AgroPortal (https://agroportal.ua). Цей ресурс зібрав понад 1,7 млн переглядів. На сайті розміщені актуальні новини про аграрну сферу, програми для аграріїв, історії фермерів, нові проєкти.
На п’ятому місці — Агробізнес сьогодні (http://agro-business.com.ua) з 1,35 млн переглядів за перші 8 місяців 2023 року. Медіа розповідає про агротехнології, агрокультури, техніку та обладнання, тваринництво.
Наступні учасники топ-10:
- Аграрії разом (https://agrarii-razom.com.ua) — 1,31 млн переглядів;
- AgroReview (https://agroreview.com) — 1 млн переглядів;
- Агрономія сьогодні (http://agronomy.com.ua) — 995 тис. переглядів;
- Agravery.com (https://agravery.com) — 819 тис. переглядів;
- AgroTer. Аграрні новини (agroter.com.ua) — 717 тис. переглядів.
*Дослідження проводилося на основі сайтів з каталогу PRNEWS.IO. Статистика відвідуваності базується на аналітиці SimilarWeb. Період – з 1 січня до 31 серпня 2023 року.
Обговорення