ПАТ МТС Україна звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Національного банку України, в якому просить суд віднести Платинум Банк до категорії проблемних.
МТС Україна вимагає в судовому порядку визнати протиправною діяльність НБУ щодо неприйняття належних заходів реагування щодо віднесення ПАТ Платинум Банк до категорії проблемних внаслідок невиконання зобов’язань перед ПАТ МТС Україна щодо повернення коштів за договорами банківського вкладу, термін виконання яких настав, протягом більше семи місяців.
Компанія МТС Україна з 10 жовтня по 11 грудня 2014 року розмістила в Платинум Банку три депозити – на 100 млн грн, 70 млн грн і 80 млн грн. Вони не були повернуті після закінчення терміну – в липні і вересні, тому вкладник подав до суду на Платинум Банк.
24 грудня 2015 року Господарський суд Києва став на сторону вкладника, але розгляд справи в апеляційній інстанції було припинено 16 лютого 2016 року за ініціативою самого Платинум Банку. Установа попросило Госпсуд про відстрочку виконання рішення суду приблизно на вісім місяців – до 31 жовтня.
Платинум Банк визнав, що одномоментне повернення 250 млн грн призведе до його неплатоспроможності.
«Заявник акцентує на тому, що не відмовляється від виконання своїх зобов’язань перед позивачем, але просить відстрочити їх виконання для уникнення наслідків неплатоспроможності банку», – йдеться в рішенні суду.
У банку запевняють, що зможуть заплатити МТС без шкоди інтересам інших вкладників завдяки виконанню нової програми фінансового оздоровлення до 1 липня 2018 року.
Нагадаємо, Господарський суд Києва 14 квітня затвердив тримісячну відстрочку погашення боргу Платинум Банку перед МТС Україна.
Обговорення