Після нетактовної поведінки таксиста, диспетчер таксі (“назву приховано з етичних міркувань”) не захотіла й вислухати аргументів пасажира. Кілька разів перервала зв’язок, не зважаючи на зауваження.
Таксист , якого я викликала довіз мене до банкомату (Приватбанк), де я мав з ним розрахуватись за послуги. Оскільки, банкомат не видавав більше 50 грн, і мені не вдалось зняти необхідну суму, таксист забрав в мене телефон і погрожував не віддати, доки я якимось чином з ним не розрахуюсь. На щастя, добра людина позичила 50 грн нахабцю, після цього я з ним вчинив сварку. Заспокоївши нерви, я зателефонував оператору, аби поскаржись на горе-таксиста, але замість цього отримав ще більше “причуханів”. Мені повідомили , що таксист мав право забирати в мне будь-які речі в заставу за проїзд. Хочу зазначити ще, що вельмишановна пані диспетчер в, приблизно, пів о 3-ій годині ночі, хамила мені і захищала таксиста(від якого, до речі, пахло алкоголем) і моє прохання сказати номер машини (07.07.2014р, приблизно після опівночі) просто проігнорувала і порадила “проспатись до завтра”. Все дійство відбувалось з 2 на 3 ночі 7 липня, прошу зайнятись даним правопорушенням, – розповідає потерпілий тернополянин.
Обговорення