Рік тому влада міста заявила про те, що у Тернополі встановлять 30 рекламних боксів з підсвічуванням. Час пройшов, а жодного об’єкта так і не влаштовано. Як з’ясувалось, фірма, якій належить ця ідея, просто зникла з рекламного ринку.
– Торік до нас зверталася львівська компанія, яка запропонувала розмістити у Тернополі рекламні бокси з підсвічуванням, – зазначив начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека. – Міська рада дала своє погодження, але з часом компанія перестала виходити на зв’язок.
Питаннями реклами зараз займається управління стратегічного розвитку та КП «Загребелля».
– Враховуючи вартість такої реклами, спільно було прийнято рішення, що для міста це надто дорогий проект. Наприклад, встановлення одного сіті-лайта коштує близько 10 тисяч гривень, лайт-бокса – близько 30-40 тис. грн. З міського бюджету гроші на такі потреби не передбачені. Наразі в місті зроблено більш економні варіанти зовнішньої реклами – афіші. Вони розміщені біля «Універмагу», технічного університету тощо. Загалом – близько 20 одиниць. Заплановано, що згодом їх буде удвічі більше.
За останні два роки міською радою не було видано жодного дозволу на встановлення бігборда та сіті-лайта у центральній частині міста. Зате зараз зупинки громадського транспорту облаштовуються таким чином, щоб можна було розміщувати зовнішню рекламу, пише Номер один. Єдине – міська рада приймала рішення щодо перенесення рекламного об’єкта. Наприклад, якщо ділянка, на якій знаходився рекламний об’єкт, була продана, то підприємству пропонували альтернативний варіант.
Обговорення