Прес-служба Укрзалізниці повідомила, що починаючи з 23 січня цього року поїзд Інтерсіті №740 зі сполученням «Київ – Кривий Ріг» буде їздити щоденно, раніше потяг курсував через день.
І ніби позитивна новина, та є одне «але». Завдяки покращенню від Укрзалізниці для мешканців Кривого Рогу, що їздять у столицю, постраждали жителі Тернополя.
У 2017 році з Тернополя до Києва запустили прямий поїзд Інтерсіті «Skoda Wagonka». Шкоди протримались недовго, зламались і натомість запустили п’ятивагонний склад від Швидкісної компанії. Вагони досить комфортні, через день курсували з Тернополя до Києва, а через день з Кривого Рогу до Києва. Відтак, починаючи з 23 січня цього року комфортні вагони забирають з Тернополя до Кривого Рогу, і ті курсують там щодня, замість через день. А Тернополю віддають старі вагони Пасажирської компанії, які перебували фактично в запасі.
«Балотуючись до Верховної ради від партії «Голос» я наголошував, що Тернопіль немає кому відстоювати у Києві. Наразі ми маємо конкретну ситуацію, в якій у тернополян забрали нормальні вагони замінивши їх на старі. Депутати від Тернополя, на жаль, цю ситуацію не коментують, – повідомив тернополянин Максим Черкашин».
Щодо заміни вагонів у потязі «Тернопіль-Київ» думку висловив і колишній директор пасажирських перевезень і сервісу ПАТ «Укрзалізниці» Ігор Романків.
«Мені дуже сумно спостерігати за тією деградацією, яка відбувається в залізничних перевезеннях. Ціни на квитки безпідставно піднімають, а кількість рухомого складу і якість сервісу котиться в прірву. Даний факт свідчить лише про примітивне бажання керівників Укрзалізниці сподобатися «комусь» і «створити» позитивні новини навіть, якщо все відбувається за рахунок суттєвого погіршення для великої кількості пасажирів, – написав у коментарях до посту Максима Черкашина Ігор Романків. – В 2017 році під час керівництва Wojtek Balczun, головне завдання було збільшення кількості маршрутів за рахунок закупленого нового і відремонтованого рухомого складу. Саме тоді наші потяги Інтерсіті поїхали до Перемишля, запрацював маршрут «Київ-Відень» і багато інших. Що ж стосується прямого комфортного потяга «Київ-Тернопіль» то цією заміною вагонів принизили десятки тисяч пасажирів, які їдуть у Тернопіль, Волочиськ, Хмельницький, Гнівань, Вінницю, Калинівку та Козятин. Соромно за такі непрофесійні дії чиновників Укрзалізниці!».
Сьогодні тернополяни просять представників Міністерства інфраструктури України, працівників Укрзалізниці, а також Прем’єр-міністра України, голову Тернопільської обласної державної адміністрації Ігоря Сопеля, Андрія Богданця, нардепа від Тернополя від правлячої партії та Людмилу Марченко, нардепа з Тернополя, повернути комфортні вагони у потяг «Тернопіль-Київ».
На фото видно які вагони були у потязі «Тернопіль-Київ», а які стали, починаючи з 23 січня цього року.
Обговорення