• Останні
  • У тренді

Приватні перевізники хотіли «нагнути» тернополян. Не вдалося

16.01.2018
Увага споживачам газу на Тернопільщині: не плутайте особові рахунки

Увага споживачам газу на Тернопільщині: не плутайте особові рахунки

02.07.2025
Тернопільський військовий коледж вразив інноваціями заступника голови ВР України Олександра Корнієнка

Тернопільський військовий коледж вразив інноваціями заступника голови ВР України Олександра Корнієнка

02.07.2025
У легендарній каплиці на Кременеччині організували День пам’яті та підтримки

У легендарній каплиці на Кременеччині організували День пам’яті та підтримки

02.07.2025
Закриття малокомплектних шкіл на Тернопільщині: загроза селу чи помилка влади

Закриття малокомплектних шкіл на Тернопільщині: загроза селу чи помилка влади

02.07.2025
Військові психологи навчають бійців долати бойовий стрес

Військові психологи навчають бійців долати бойовий стрес

02.07.2025
На Харківщині нічна атака ворога спричинила пожежі, є постраждалі

На Харківщині нічна атака ворога спричинила пожежі, є постраждалі

02.07.2025
Струсівський палац

Струсівський палац на Тернопільщині потребує порятунку: пам’ятка класицизму руйнується

02.07.2025
Руслан Пелехатий

Ветеран з Тернополя Руслан Пелехатий розповів про ветеранський спорт та простір “Незламні духом”

02.07.2025
Юні баскетболісти з Тернополя тріумфували на міжнародному турнірі в Італії

Юні баскетболісти з Тернополя тріумфували на міжнародному турнірі в Італії

01.07.2025
Фонд «Здорові» передав препарат для порятунку новонароджених у перинатальний центр Тернополя

Фонд «Здорові» передав препарат для порятунку новонароджених у перинатальний центр Тернополя

01.07.2025
У Бережанах відділок поліції планують відремонтувати за мільйон

На Тернопільщині гастролеру з Івано-Франківщини оголосили підозру у крадіжці

01.07.2025
Керівником Тернопільської обласної прокуратури призначений Віталій Панченко

Керівником Тернопільської обласної прокуратури призначений Віталій Панченко

01.07.2025
Середа, 2 Липня, 2025
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Співпраця
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф
Немає результату
Переглянути всі результати
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Немає результату
Переглянути всі результати

Приватні перевізники хотіли «нагнути» тернополян. Не вдалося

Опубліковано Газета Місто
16.01.2018

Власники приватних маршруток та їх водії влаштували страйк через запровадження у Тернополі європейської моделі функціонування громадського транспорту. Їх не влаштовує, що після запровадження електронної системи оплати за проїзд, вони позбавлені можливості «працювати» з готівкою. Тобто отримувати додаткові неоподатковані доходи. Ще одна причина – вимога підвищення вартості проїзду для всіх без виключення до 6 грн.

Причини страйку водіїв

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ТАКОЖ

Проблеми, з якими стикаються перевізники та шляхи їх вирішення обговорили під час наради в Тернопільській митниці

Проблеми, з якими стикаються перевізники та шляхи їх вирішення обговорили під час наради в Тернопільській митниці

21.11.2024
шахраї

Жителька Тернопільського району заплатила 8 тисяч завдатку за квитки до Англії, куди так і не поїхала

20.02.2024

Причина перша.

Водії та їх шефи власники маршруток звикли працювати в «африканській системі» 

Раніше у Тернополі діяла така система: водій мав здати власнику маршрутки план на день, а решта готівки – був його заробіток. Тепер же через водія готівка не проходить. Запроваджена електронна «європейська система» оплати. Люди сплачують через валідатори карткою. Водій має працювати на чітко визначену зарплату. 

А що тепер?

Вводиться чіткий облік пільговиків та реального використання ними громадського транспорту. Адже головним аргументом перевізників у спілкуванні з місцевим самоврядування, коли йдеться про потребу підвищення тарифів є «велика кількість пільговиків». Тепер буде точно відомо, скільки людей з пільгами скористалися транспортом і скільки це коштує. Це облік коштів, які обертаються у транспортній сфері. Ніхто точно не знає, скільки тернополяни сплачують перевізникам, особливо приватним. Самі перевізники часто маніпулюють терміном, що «перевезення є збитковими». Запровадження єдиного електронного квитка дозволяє повністю побачити, скільки коштів збирається і обдурити місто та пасажирів буде набагато складніше. Це реальний крок від «африканської системи», де головним для перевізника є кількість грошей зароблених на кожному пасажирі, до європейської системи транспортного сполучення, коли місто платитиме перевізнику за кілометри, а його обов’язок полягатиме у дотриманні правил, які встановить громада Тернополя.

Причина друга.

Власники маршрутів вимагають підняти ціну за квиток до 6 грн.

Ще одна причина страйку – вимога підняти вартість проїзду до 6 грн. Власники маршруток написали відповідне звернення до міського голови Сергія Надала. Однак мер виступив категорично проти цього.

Вони апелюють до збільшення вартості паливно-мастильних матеріалів. Але після збільшення вартості на солярку і мастило вже пройшло майже 2 місяці. Весь цей час водії погоджувалися возити тернополян за старою ціною. Але тепер, коли ввели електронну систему, вони згадали про звичний аргумент – паливо-мастильні матеріали.

Висновок простий: справа не у ціні на дизель чи мастило. Справа у тому, що у власників маршруток забрали неоподатковані доходи і змусили платити податки.

Причина третя.

Водіїв зловили на «криміналі»

Водіїв тернопільських маршруток спіймали на тому, що вони почали видавати «липові» квитки, які невідомо де надруковані. Вони не проводять оплату через електронну систему (валідатор), а кладуть готівку собі в кишеню. Водії змушені йти «на жертву» – друкують за свій кошт «липові» квитки, вартість яких не перевищує 50 коп. Так водії намагаються приховати від обліку готівку. Однак пильні тернополяни та контролюючі служби вже зафіксували ці спроби обдурити громаду міста. Як наслідок, Сергій Надал написав звернення у поліцію з приводу шахрайства водіїв. Очевидно, така вимога дотримання законності «обурила» водіїв.

Нагадаємо, що раніше тернопільські водіїв маршруток спіймали на диверсіях. Вони почали псувати валідатори, щоб зірвати запровадження електронної системи оплати праці за проїзд.

Власники маршруток страйкують не лише у Тернополі

2017 рік можна назвати роком «страйків маршрутчиків». Приватні перевізники брали у заручники великі й середні міста України, шантажуючи владу з вимогою збільшити вартість проїзду у маршрутках. Так у Львові регулярно на рейси не виходило до 200 маршруток. Також у 2017 році київські перевізники пригнали сотні автобусів під обласну адміністрацію з вимогою підвищити вартість проїзду. Також бастували маршрутчики у Борисполі, Луцьку, Чернівцях, Херсоні та інших місцях України. Таким чином, для перевізників шантаж через страйк – це звична справа. Вони шантажують місцеві громади заради власних неконтрольованих прибутків. І Тернопіль не виключення. Коли неконтрольовані грошові потоки намагаються обмежити, перевізники «виганяють» своїх водіїв на страйк.

До чого можуть привести протести водії

Чітка позиція міського голови Сергія Надал показує, що він не дасть шантажувати тернополян приватними перевізниками. Більше того і Закон України, зобов’язує запроваджувати електронну систему оплати за проїзд. У Тернополі та в Україні запроваджується європейська система і цього не зупинити. Ніщо не може зупинити ідею, час якої настав.

Читайте нас в Google News

У свою чергу власники маршрутів можуть отримати штрафні санкції аж до розірвання угод з міською радою на перевезення пасажирів. У Тернополі будуть працювати лише ті фірми-перевізники, які згодні працювати по-європейськи. І перевізникам не вдасться взяти у заручники Тернопіль.

І не забуваймо, що у сусідній Польщі, маршрутки як вид громадського транспорту вже давно «вимер» як динозаври. Це чекає і на Україну. У випадку з Тернополем – майбутнє за розширенням сітки трамваїв та введенням комунальних а не приватних великих автобусів. Ми приречені на європейську модель громадського транспорту.

Теги: маршруткиперевізникиСтрайк
Share6ShareSend

Пов'язані публікації

У Тернополі перевіряють рейсові автобуси

У Тернополі перевіряють рейсові автобуси

09.09.2023
На Тернопільщині перевіряють вантажівки та перевізників

На Тернопільщині перевіряють вантажівки та перевізників

16.08.2023
Завантажити ще
Опілля квас Опілля квас Опілля квас
Ua News media group Ua News media group Ua News media group
Весна – час оновлення! Стильні кросівки, елегантні туфлі, трендові моделі – це в магазині inShoes Весна – час оновлення! Стильні кросівки, елегантні туфлі, трендові моделі – це в магазині inShoes Весна – час оновлення! Стильні кросівки, елегантні туфлі, трендові моделі – це в магазині inShoes

Пошук

Немає результату
Переглянути всі результати
Вуличне радіо Вуличне радіо Вуличне радіо

RSS Ровесник – молодіжні новини

  • На війні помер захисник Анатолій Свідер з Тернопільщини 01.07.2025
  • На фронті відійшов у вічність захисник Богдан Черняк з Лановеччини 01.07.2025
  • На Тернопільщині у ріці знайшли мертвим зниклого пенсіонера 01.07.2025
  • Криміналіст Нацполіції Євген Шевцов розповів про особливості своєї професії абітурієнтам ВНЗ МВС України 01.07.2025
  • Meest Shopping: швидка та надійна доставка з магазинів Німеччини до України 01.07.2025
Погода
Тернопіль

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua



  • Контакти
  • Співпраця
  • Редакційна політика
Газета Місто. Тернопільські новини

ГО Медіа-центр Тернопіль

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.