Корпорація «Опілля» спільно з медіа корпорацією «РІА» та іншими учасниками конкурсу «Народний бренд» долучилася до закупівлі реабілітаційного обладнання для дітей після серйозних травм та для дітей з обмеженими можливостями. Спеціальне устаткування сприятиме покращенню здоров’я малюків з проблемами опорно-рухового апарату, ураженнями центральної нервової системи, допомагатиме в одужанні малюків, які перенесли травми чи нейроінфекції.
Задум щодо придбання обладнання в організатора конкурсу «Народний бренд» корпорації «РІА» виник через пандемію та загальнонаціональний карантин. Адже півтора десятка років представників кращих фірм та підприємств Тернопільщини нагороджували під час святкової церемонії. У 2020-му адміністрація «Народного бренду» від урочистостей вирішила відійти, натомість постановила скерували ці кошти на благодійність. До реалізації доброго задуму долучилися учасники конкурсу. Серед партнерів — і пивоварня «Опілля».
«Хочу подякувати медіа корпорації «РІА», зокрема керівнику філії корпорації панові Юрію Штопку за його ініціативу. Ми спільно долучилися до дуже хорошої, благої події. Сьогодні дітки Тернополя отримають нову можливість для реабілітації. Нам, корпорації «Опілля» приємно, що з партнерами доєдналися до цієї справи і разом покращуємо життя нашого соціуму», — заявив керівник відділу маркетингу корпорації «Опілля» Володимир Гомівка.
Придбану кабіну з різноманітними тренажерами передали у міську дитячу поліклініку, де невдовзі запрацює центр реабілітації для дітей з інвалідністю. Його відвідуватимуть не лише тернополяни, а й мешканці усіх куточків області.
Обговорення