За словами начальника управління Укртрансінспекції у Тернопільській області Ігоря Табаки, цього року кількість дорожньо-транспортних пригод за участю водіїв таксі в порівнянні з 2013-м зросла в 2.5 рази. Основна причина аварій – це нехтування та порушення правилами дорожнього руху, низька дисципліна водіїв і недостатній контроль зі сторони керівництва транспортних підприємств.
– На превеликий жаль, з серпня цього року і до 1 січня 2015, згідно закону зупинено рейдові і планові перевірки автотранспортних підприємств. Це стало причиною того, що кількість ДТП збільшилось, а контроль зі сторони власників транспортних засобів мінімізувався. На даний час ми тільки фіксуємо порушення, ведемо статистику і коли буде відмінена норма закону, в кожному з транспортних підприємств, де було скоєно ДТП, буде проведена перевірка. Ми з’ясуємо причину аварії і розробимо заходи, щоб подібного в майбутньому не траплялося.
Останнім часом, каже заступник начальника майнового відділу обласного управління карного розшуку Сергій Горяний, зросла кількість шахрайств та злочинів, до яких залучають таксистів.
– До людей дзвонять посеред ночі і кажуть, що члени їхніх родин потрапили в ДТП і для вирішення питання з правоохоронними органами необхідна певна сума грошей. Той, хто телефонує, використовує як посередників, працівників служб таксі, беруть номера водіїв і відправляють їх безпосередньо на місце зустрічі, на місце передачі грошей.
Брак професіоналів, велика кількість таксофірм та конкуренція стала результатом того, що на роботу почали приймати молодих та недосвідчених водіїв», – про це заявив директор однієї з фірм таксі Микола Чапля. Як правило, каже чоловік, робота таксиста вважається сезонною, а багато молодих людей, які приходять влаштовуватися водіями, не мають почуття відповідальності. Люди не хочуть оформлятися на постійне місце роботи. На фірмі, яку він очолює, лише 30 відсотків постійних працівників.
Як повідомили у СЗГ УМВС України в Тернопільській області, правоохоронці закликали керівників таксофірм провести у власних колективах роз’яснювальні роботи серед водіїв щодо можливих шахрайств та провокацій, застерегти їх від викликів, які йдуть не через базу і можуть стосуватися злочину.
Обговорення