Днями в Тернопільському кооперативному фаховому коледжі відбулась Рада директорів закладів фахової передвищої освіти Тернопільської області.
Освітяни обговорили особливості організації освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти Тернопільської області під час воєнного стану. Директорка департаменту освіти і науки ТОВА Ольга Хома розповіла про організацію освітнього процесу в робітничих школах Естонської Республіки, де вона побувала напередодні.
Під час війни система освіти зазнала істотних змін. Керівники взяли на себе відповідальність розвивати унікальний педагогічний досвід, переосмислюючи роль освіти та її складників.
Заклади фахової передвищої освіти Тернопільщини стали справжніми Освітніми Хабами та прийняли у себе 2 заклади з постраждалих від російської агресії регіонів – Первомайський індустріально-педагогічний коледж та Маріупольський електромеханічний технікум.
Понад 10 тисяч внутрішньо переміщених осіб знайшли безпечний прихисток в освітніх закладах області. На сьогодні в гуртожитках тимчасово проживають понад 400 ВПО.
Профтехосвіта стала доволі актуальною в наш час, адже держава потребує кваліфікованих спеціалістів робітничих професій.
Організація безпечного освітнього процесу, психологічна підтримка здобувачів освіти, облаштування укриттів – основні виклики сьогодення.
Перспективні напрями розвитку закладів фахової передвищої освіти Тернопільщини наступні:
– змінити підхід до формування регіонального замовлення на підготовку фахівців, а саме прогнозу потреби на ринку праці;
– удосконалити співпрацю між керівництвом закладів та органами виконавчої влади і місцевого самоврядування всіх рівнів;
– забезпечити кожного бажаючого якісною сучасною освітою у сфері інформаційних технологій, допомогти IT-фахівцям бути конкурентоспроможними та гарантовано працевлаштованими;
– сприяти процесам мобільності студентів і викладачів у європейському просторі;
– ефективно використовувати фінансові ресурси закладами;
– забезпечення рівного доступу до вищої та фахової передвищої освіти всім категоріям громадян;
– модернізувати освітнє середовище, ліцензувати на ринку праці нові актуальні спеціальності;
– підтримувати осіб пільгових категорій;
Обговорення