Спеціаліст, без якого дуже складно налаштувати рекламу, яка б достукалася саме до вашої цільової аудиторії, перетворюючи потенційних клієнтів на цілком реальних — це таргетолог. Професія з великим попитом у вебмаркетингу, що вимагає ґрунтовних знань, системного мислення, уважності та допитливості.
Опановувати новий напрям діяльності краще під пильним наглядом професійних менторів. Для цього академія інтернет-маркетингу Webpromoexperts створила курси таргетолога, що охоплюють теорію та практику в рамках онлайн-занять.
Маркетинговий аналіз цільової аудиторії
Без чіткого розуміння свого споживача неможливо створити ефективну рекламу. Таргетолог досліджує особливості, можливості, потреби та інтереси потенційних клієнтів. Він визначає стиль спілкування, близький для аудиторії, та тригери, що спонукають її до взаємодії.
Рекламна стратегія
Таргетолог бере активну участь у розробці стратегії просування та безпосередньо створює рекламну кампанію у цифровому середовищі — визначає графік запуску оголошень, цілі, бюджет.
Рекламна креативність
Найбільш творчий вид діяльності таргетолога — генерування ідей та креативів для реклами. На основі проведеного аналізу та визначених інтересів цільової аудиторії він створює загальну концепцію рекламного оголошення та формулює її у вигляді технічного завдання дизайнерам.
Тестування реклами
Це відповідальний процес, оскільки виявляє ефективність впровадження рекламних заходів, проблеми та недоліки, основні напрями взаємодії з аудиторією. Ці кроки дозволяють оптимізувати рекламу таким чином, щоб її дієвість перевищувала витрати на неї.
Бюджетування
На основі ключових метрик таргетолог визначає можливості реклами, швидкість її спрацювання та окупності. Ці параметри є вихідними для планування бюджету кампанії — поточних та загальних витрат на просування, фінансових очікувань.
Оптимізація
Після попереднього тестування, перевірки, планування бюджету та запуску реклами спеціаліст переходить до поточного моніторингу її ефективності. Таргетолог щоденно відстежує статистику, поведінку аудиторії, коригує КРІ. Поточна оптимізація спрямована на визначення найефективніших заходів з метою їх подальшого розвитку та усунення малоефективних елементів.
Обговорення