Розблокував банківську картку та втратив 10500 гривень мешканець райцентру Ланівці. Чоловіка обдурив шахрай, який представився працівником служби безпеки банку. Аферист розповів вже відому байку, що задля розблокування рахунку необхідно зняти кошти з картки та перевести на інші рахунки.
Потерпілий навіть не задумався чому перераховує гроші на номери невідомих йому мобільних телефонів, які йому назвав шахрай. Схаменувся, коли зрозумів, що гроші на картку так і не повернулися.
Повірив невідомому абоненту й інший житель району. Він також задля безпеки поміняв захисні дані, однак тим самим допоміг мобільному злодію зняти з картки увесь залишок – 7080 гривень.
Краяни, не будьте такими довірливими до незнайомців! У телефонному режимі працівники банку ніколи не міняють паролі, не продовжують строки дії карток!
Не виконуйте жодних вказівок невідомих щодо будь-яких фінансових операцій!
Якщо вам дзвонять нібито з банку і просять назвати особисті дані – це привід насторожитися. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном.
І головне – банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Краще покласти слухавку та зателефонувати до банку самостійно! Будьте обачними та розсудливими!
Обговорення