“Розробка та впровадження маркетингової стратегії з поширення інформації про медичні послуги КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги”. Це черговий тендер від комунального підприємства, засновником якого є Тернопільська міська рада.
Таку закупівлю на 450 тисяч грн хоче провести “Центр первинної медико-санітарної допомоги”.
Варто звернути увагу на “Кваліфікаційні критерії” закупівлі. Замовник вимагає, щоб учасники тендеру відповідали певним, досить специфічним, вимогам, а саме:
Останній пункт є досить детальним, щоправда, незрозуміло, як саме наявність такого обладнання сприятиме поширенню інформації про медичні послуги. Натомість, можна припустити, що не більше одного підприємства у Тернополі зможе відповісти цьому критерію і взяти участь у тендері.
Зазначимо, схожа прямокутна відеостіна із чотирьох моніторів розташована у студії телеканалу “Файне місто”, засновником якого є депутат Тернопільської міської ради Юрій Фартушняк, а директоркою теж депутатка ТМР – Марія Пачковська.
Схожих закупівель від початку року управління або комунальні підприємства ТМР провели вже чимало. На висвітлення діяльності владних структур готові витрачати без перебільшення мільйони. Всі ці закупівлі мають різні назви, але по суті зводять до одного.
Нижче надаємо частину “Технічного завдання” закупівлі від Центру первинної медико-санітарної допомоги.
ДК 021-2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги
Найменування послуг, які надаються | Одиниця виміру | К–ть | Строки | |
1 | Виготовлення відеороликів з роз’ясненням переваг укладення декларацій із сімейними лікарями та педіатрами КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» для потенційних пацієнтів, які проживають у місті Тернополі та Тернопільському районі, методи профілактики захворювань, знайомство з лікарями центру та іншого тематичного спрямування відповідно до календарного плану. Тривалість відеоролика – до 2 хв. | Послуга
| 20 | Узгоджується на кожен місяць окремо з замовником |
2 | Послуга виготовлення фотоматеріалів для наповнення соціальних мереж КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» | Послуга
| 10 | Узгоджується на кожен місяць окремо з замовником |
3 | Виготовлення програм зі студії та трансляція програми на сторінку Центру в соціальній мережі Facebook з роз’ясненням переваг укладення декларацій із сімейними лікарями та педіатрами КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» для потенційних пацієнтів, які проживають у місті Тернополі та Тернопільському районі, методи профілактики захворювань, знайомство з лікарями центру та іншого тематичного спрямування відповідно до календарного плану. Тривалість програми – до 30 хв. | Послуга | 20 | Узгоджується на кожен місяць окремо з замовником |
4 | Послуги з регулярного розміщення інформаційних матеріалів (публікацій) протягом місяця (більше 10 матеріалів щомісяця) в соціальних мережах Facebook, Instagram, на веб-сайті відомства | Послуга
| 10 | Узгоджується на кожен місяць окремо з замовником |
Мільйон гривень на висвітлення благоустрою – новий тендер від управління ЖКГ у Тернополі
Обговорення