Тернополяни, які хочуть з травня отримати субсидії за спрощеними умовами, мають знати наступне:
- – потрібна подача лише двох документів – заяви та декларації
- – скорочена форма заяви та декларації (лише одна сторінка кожна)
- – термін дії субсидії – 12 місяців, а не опалювальний сезон
- – автоматичне подовження нарахування субсидій на наступний рік
- можливість надіслати документи поштою
Знято наступні обмеження при оформленні субсидії:
- щодо майнового стану (окрім одноразової покупки понад 50 тисяч гривень)
- щодо наявності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні
- щодо здачі в найм житлового приміщення особами, які оформлюють субсидію
Органам соцзахисту забороняється вимагати від заявників інші документи, крім заяви та декларації. Всі додаткові документи будуть отримані органами соцзахисту у порядку обміну від Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби та ін. Вам НЕ потрібно подавати інші документи самостійно.
ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЙ НАДІЙДУТЬ ПОШТОЮ У КВІТНІ
Деталі щодо отримання субсидій за новими правилами:
- В органах соцзахисту за місцем реєстрації
- На сайтах www.mlsp.gov.ua та www.protaryfy.com
- За номером гарячої лінії 0 800 507 309 (безкоштовно, цілодобово)
Крім того тернополяни можуть скористатися своєрідним “Калькулятором субсидій”, маючи на увазі, що всі розрахунки є попередніми та не охоплюють всі критерії, що враховуються при призначенні субсидії. Для остаточного визначення права на отримання субсидії рекомендуємо звернутись до місцевого органу соціального захисту населення, пише komun.te.ua.
Обговорення