Чортків і Сатанів стали містами-побратимами: підписано угоду про партнерство
Теодор Мартинюк отримав відзнаку
Чортків відзначив 503-й День народження
Олена Підгрушна стала мамою
турнір з футболу серед ветеранів віком 50+
Ігор Пальчак
Nissan Navara для виконaння бойових зaвдaнь отримaлa 105-тa бригaдa ТРО, – Сергій Нaдaл
Збаразька громада презентувала свою діяльність у Європейському парламенті
Наталія Курник: Мистецтво створювати натуральну красу
У Тернополі затримали 22-річного крадія електроінструментів
На Тернопільщині від початку 2025 року поліція розшукала 165 зниклих дітей
Кривава різанина у Почаєві: смерть 54-річного мешканця Лановецької громади настала в результаті ударів в різні частини тіла

У США, незважаючи на загальне зростання продажів на 6,6% (196 240 автомобілів), виразно простежується зміна пріоритетів покупців. Березневі результати демонструють різкий перекіс на користь позашляховиків і пікапів.

Довгий час Corolla була синонімом успіху Toyota. Проте, березень 2025 року показав, що ця епоха добігає кінця. Хоча Corolla все ще продається (21 495 одиниць), вона поступилася третім місцем у рейтингу найпопулярніших моделей Toyota оновленому пікапу Tacoma.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ТАКОЖ

Цей позашляховик буквально підірвав ринок, продемонструвавши феноменальне зростання продажів на 188,2% (23 949 одиниць) порівняно з березнем минулого року. За перший квартал зростання продажів Tacoma склало 177,5%, що стало справжньою сенсацією.

Продажі Camry впали на 10% (29 666 одиниць), зберігши лише друге місце в рейтингу моделей Toyota. Ще більш показові результати інших седанів Toyota: Crown продемонстрував падіння продажів на 66,8%, а продажі Mirai і взагалі виявилися нульовими. Навіть спортивні моделі GR86 (зниження на 16%, 1 146 одиниць) і Supra (зниження на 11,4%, 179 одиниць) не уникнули негативної тенденції.

Однак, не всі сегменти ринку переживають спад. Продажі гібридного Prius зросли на вражаючі 77,4%, що свідчить про зростаючий інтерес до екологічно чистих автомобілів. Кросовер Corolla Cross також показав позитивну динаміку, збільшивши продажі на 39,8%. Приємним сюрпризом стало підвищення продажів електромобіля bZ4X на 102,9% (1 678 одиниць) після зниження ціни, що вказує на ефективність цінової політики в даному сегменті. Мінівен Sienna також продемонстрував значне зростання продажів на 73,5% (9 033 одиниці).

Незважаючи на вражаючі показники Tacoma, лідером продажів Toyota у США залишається RAV4, хоча й з невеликим зниженням продажів на 8,4% (41 509 одиниць). Однак, навіть цей спад не затьмарює загального тренду: позашляховики й пікапи все впевненіше захоплюють ринок, залишаючи седани в тіні. Падіння продажів Highlander на 52,1% підтверджує цю тенденцію.

Пов'язані публікації