Візитна картка залишається базовим інструментом ділового етикету. Навіть в епоху активного електронного листування живе спілкування та передача контактних даних особисто в руки відіграє ключову роль у встановленні довіри між клієнтами чи бізнес-партнерами. Тож візитна картка залишається обличчям компанії, підтримує її корпоративну стилістику, вдало презентує фахівця та його вміння. У київській друкарні «Хамелеон К» ви можете замовити виготовлення візиток різних форматів. Яких рекомендацій варто дотриматися при розробленні макету картки?
Лише найважливіше
Друкуйте лаконічний і цінний текст. Занадто великі об’єми даних відволікають увагу від ключових моментів. Клієнт швидко втрачає зацікавлення до поліграфії, яка забирає в нього дорогоцінний час. Використовуйте візитну картку за призначенням – передати контактні дані та коротко заявити про вид діяльності.
Базові елементи на візитній картці:
- ім’я;
- посада;
- адреса електронної пошти;
- номер телефону;
- лого;
- адреса сайту/сторінки в соцмережі;
- опційно – слоган, QR-код.
Мова цільової аудиторії
Звертайтеся, використовуючи зрозумілу термінологію вашому сегменту ринку. Якщо бренд при взаємодії з клієнтами допускає неофіційний тон, це повинно відображатися в дизайні візитки. Організатор вечірки сміливо може використовувати яскраву палітру. У той час як візитка нотаріуса чи лікаря друкується в пастельній чи чорно-білій гамі, з елегантним чітким дизайном.
Розпізнавання інформації
Окрім лаконізму, слід ще й дотримуватися чіткості прописаних даних.
Вимоги до шрифту на візитці:
- читабельний, без складних візерунків, тіней;
- достатньо великий, аби читався навіть при поганому освітленні;
- більш важливу інформацію (ім’я чи назву компанії) можна надрукувати крупніше та насичиніше;
- загальноприйняте правило – не наносити написи шрифтом, розмір якого менший 8 пт;
- чіткий друк із рівними краями.
Нестандартні шрифти зазвичай працюють негативно, погіршують можливість швидкого прочитання інформації. Як показує практика, використання рукописного шрифту справляє враження, що візитка була розроблена самостійно, без участі професійного дизайнера. Така картка виглядає непрезентабельно.
Порожній простір
Чимало людей робить помітки на візитних картках. Приміром, де познайомилися зі спеціалістом, або ж додатковий номер телефону. Тому макет візитки слід розробляти таким чином, аби залишалася частина простору без текстів і зображень.
Позиціонування
Це коротка фраза або слоган, що визначає специфіку бренду. Достатньо одного влучного девізу, аби заявити про цінності компанії, її філософію чи унікальність на ринку.
Подвійне значення
Візитна картка може нести відразу декілька функцій. На її зворотній стороні можна надрукувати нагадування про зустрічі, промокоди, інформацію про знижки всім новим клієнтам. Спеціалісти творчих професій пишуть корисні замітки: майстер манікюру може надрукувати короткі правила догляду за нігтями, стиліст – рекомендації щодо поєднання кольорів в одязі. Таку візитку гарантовано будуть використовувати постійно, що збільшує шанси на звернення клієнта.
На сайті xprint.com.ua ви можете замовити створення ексклюзивного макету візитної картки та оперативно надрукувати будь-які види рекламної поліграфії.
Обговорення