Цього року у Тернополі ТОВ “Міські ініціативи” реалізувало навчальний курс «SMM підприємців» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Курс відвідали 50 представників малого та середнього бізнесу, хоча бажаючих було значно більше – майже 150 осіб подали заявки. Мета курсу – навчити підприємців використовувати соціальні мережі для збільшення продажів і виходу на нові ринки – соціальні мережі.
Однією із учасниць навчань була представниця ТОВ «ВО «Теркурій» – компанії, що виробляє панчішно-шкарпеткові вироби, які реалізуються як в межах України, так і закордоном. З початком війни більшу частину продукції підприємство почало виготовляти для потреб захисників.
Компанія «Теркурій» вже більше 20 років займається виробництвом та реалізацією панчішно-шкарпеткових виробів, здобувши репутацію надійного виробника як в Україні, так і за її межами. Виробничий підрозділ компанії оснащений сучасним імпортним обладнанням з Чехії, Китаю, Італії та Іспанії, що дозволяє випускати високоякісну продукцію. Асортимент «Теркурію» включає чоловічі, жіночі та дитячі шкарпетки, а також дитячі та жіночі колготки. Продукція реалізується у великих торгових мережах українських міст: Києва, Дніпра, Львова, Тернополя, а також на регіональних і місцевих ринках. Крім того, компанія активно експортує свої вироби до Чехії, де вони користуються попитом.
З початком повномасштабної війни в Україні, компанія «Теркурій» адаптувала свій асортимент під нові потреби. Більшу частину виробництва було переорієнтовано на виготовлення шкарпеток для потреб Збройних Сил України та Національної гвардії України. Разом із підрядниками компанія також почала випускати іншу трикотажну продукцію для Міністерства оборони України.
У компанії розповідають, подались на курс SMM підприємців, аби навчитись як ефективніше просувати свою продукцію в соціальних мережах, залучаючи більше клієнтів та збільшуючи обсяги продажів.
Під час курсу «SMM для підприємців» учасники, які написали кращий контент-план просування соціальних мереж свого бізнесу, могли отримати ваучери на SMM-послуги вартістю 30 000 грн. Представниця компанії подала свій контент-план і стала однією з шести переможців. Зазначені кошти у компанії використовують для оновлення торгової марки “Мальва”, а також на запуск реклами оновленого сайту https://terkuriy.com.ua/.
«Основною складовою успіху нашого підприємства вважаємо професійний, згуртований колектив, значна частина якого працює майже від початку створення. Наразі працівників на підприємстві близько сімдесяти, які завдяки своїй відданості та професіоналізму забезпечують стабільний розвиток компанії. А наша виробнича потужність складає 500 000 одиниць продукції в місяць», – розповідають у компанії «Теркурій».
Сьогодні компанія завершує розробку інтернет-магазину, що дозволить залучити більше споживачів і організувати торгівлю своєю продукцією через Інтернет.
Український бізнес може успішно адаптуватися до нових викликів і продовжувати зростати навіть у найскладніші часи. Завдяки наполегливості, інноваціям та згуртованості колективу, компанія залишається лідером у своїй галузі і впевнено дивиться в майбутнє.
Обговорення