Найкращими пивом і квасом 2022 року у Тернополі вважають пиво і квас ТМ «Опілля». Це засвідчили результати голосування тернополян в організованому RIA Media щорічному конкурсі «Народний бренд». Продукція «Опілля» брала участь і вчергове здобула впевнену перемогу у двох номінаціях – «Пиво» і «Безалкогольний напій». «Народний бренд-2022» відбувся у новому форматі і дав можливість тернополянам долучитись до майбутньої перемоги України над російським агресором: мешканці Тернополя-учасники голосування не тільки визначали кращих у конкурсі, а й напряму при голосуванні відправляли донати ЗСУ через Фонд Сергія Притули.
«Опілля», яке від початку повномасштабного вторгнення армії РФ в Україну активно допомагає переселенцям, мешканцям обстрілюваних РФ населених пунктів України і підтримує ЗСУ, насамперед відзначає саме цю особливість «Народного бренду-2022».
«Хочу подякувати організаторам, які в цей нелегкий час спромоглися провести номінації, визначити кращі бренди Тернопілля. Конкурсом «Народний бренд-2022» організатори спільно з Фондом Сергія Притули активно допомогли нашим Збройним силам», – підкреслив радник глави правління компанії «Опілля» Володимир Гомівка.
«Розуміємо, що зараз в країні війна. Тож багато звичних для нас речей просто відійшли на інший план. Найголовніше – це зберегти людські життя та здобути Перемогу. Тому ми вирішили, аби цьогорічний конкурс ще раз об’єднав нас усіх у боротьбі за нашу Україну», – зазначив регіональний видавець RIA Media Юрій Штопко.
Голосування на сайті «ТОП 20» у конкурсі «Народний бренд-2022» тривало з 1 жовтня до 30 листопада. Мешканці Тернополя обирали найкращих у пів сотні номінацій. Організатори запевнили: зробили все, аби голосування тривало прозоро, а штучна «накрутка» рейтингу була неможливою.
В обох представлених номінаціях – «Пиво» і «Безалкогольний напій» – «Опілля» практично відразу стало лідером голосування за «Народний бренд-2022». Ця тенденція збереглась до завершення конкурсу .
Так, із загальної кількості 2 тисячі 272 голоси, відданих за пиво трьох виробників-учасників конкурсу, більше половини – 1 тисячу 356 голосів – мешканці Тернополя віддали за пиво «Опілля». Найближчого конкурента у конкурсі «Народний бренд-2022» за кількістю шанувальників пиво «Опілля» випередило більш, як вдвічі.
У номінації «Безалкогольні напої» «Опілля» змагалось за «Народний бренд» із продукцією 18-ти торгових марок і виробників. На всіх 18 конкурентів припала 1 тисяча 358 голосів тернополян із 2 тисяч 383 учасників голосування у цій номінації. Натомість майже половина учасників голосування – 1 тисяча 25 – віддали перевагу продукції саме «Опілля». Свого найближчого конкурента у номінації «Безалкогольні напої» конкурсу «Народний бренд-2022» компанія «Опілля» голосуванням тернополян випередила втричі.
«Хочу подякувати всім споживачам, які обрали бренд «Опілля» цього року і віддали свої голоси за улюблені напої», – каже від імені колективу пивоварні радник глави правління компанії «Опілля» Володимир Гомівка.
Він підкреслює, що в час боротьби з російським агресором тернополянам, як і всім українцям, вкрай важливо купувати продукцію саме вітчизняних виробників, у тому числі – «Опілля». Так звичними щоденними покупками українці забезпечать надійний економічний тил України для перемоги ЗСУ над російським агресором.
«Кожна копійка на ринку наших українських брендів – це збережені робочі місця. Це дає змогу людям працювати і втримувати економіку України, наближаючи перемогу. Тому – разом до перемоги», – наголошує радник глави правління компанії «Опілля» Володимир Гомівка.
Обговорення