Роз’яснення ситуації з встановленням шлагбаумів на в’їзді до Залізничного Вокзалу! Нещодавно тернополяни та гості міста могли прочитати чи побачити, що на залізничному вокзалі встановили шлагбауми для автоматичної сплати за паркування. Нещодавно прийшла відповідь з копією затвердженої схеми організації дорожнього руху на якій і затверджуються подібні об’єкти. На цій схемі є два майданчики для паркування: з правої сторони (сторона пункту обміну валют) і з лівої сторони (магазин 23/7).
– З правої сторони на схемі 2 шлагбауми позначені і обведені рожевим кольором, вони є погоджені і затверджені. З лівої сторони також встановлені 2 шлагбауми (місця де вони зараз встановлені на схемі обведено салатовим), але на схемі вони не позначені, бо вони не були погоджені Патрульною поліцією оскільки це є об’єкт громадської інфраструктури і до нього не можна обмежувати доступ (там знаходиться зона посадки/висадки “kiss&ride”, зона для зупинки туристичних автобусів, а також заїзд на територію вокзалу для технічного транспорту та транспорту екстрених служб). Згідно цих даних шлагбами в цих місцях встановлені з порушеннями і повинні бути демонтовані чи перенесені в конкретну зону заїзду виїзду на паркувальний майданчик, але це також спочатку треба погодити, – зазначив адміністратор групи «Реальний Тернопіль» Андрій Будзінський.
Коментарі і відповіді Тернопільська міська рада, про те що дані шлагбауми законні, бо відповідають затвердженій схемі ОД, на думку пана Андрія, є оманливими і такими, що не відповідають дійсності в повній мірі, оскільки тільки 2 з 4-х шлагбаумів є погодженими, тому сподівся, що відповідні відділи виправлять свою помилку, проведуть перевірку і унормують цю ситуацію. На фото додаю затверджену схему ОДР, відповідь ТМР та інші фотоматеріали.
– Від себе додам, що ідея з встановленням шлагбаумів для автоматичної сплати за паркування є дуже хорошою і позитивною практикою, яка повинна застосовуватся частіше і підтримуватися в робочому стані (маємо прикрий приклад з паркуванням біла магазину Новус), але разом з цим, це не повинно перетворюватися в беззаконня і обмеження прав людей (ситуацію про зменшення кількості місць для паркування людей з інвалідністю на тому ж Привокзальному майдані опублікував у своєму дописі Андрій Чорний нещодавно), тому залишається сподіватися, що ТМР відреагує якнайшвидше і в подальшому відповідальніше ставитиметься до контролю за такими ситуаціями, – підсумував Андрій Будзінський.
Обговорення