Контролери, які працюватимуть на маршрутках, користуватимуться спеціальною електронною карткою та відмічатимуться на валідаторах транспортних засобів для підтвердження виконання функцій.
Наприкінці червня на засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення «Про затвердження Порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Тернополя».
У цьому документі визначаються основні вимоги до функціонування АСОП, основне обладнання та засоби оплати за проїзд. Відтак, електронні картки для оплати за проїзд будуть персоніфіковані (з фото, контактними даними пасажирами, тощо), а також неперсоніфіковані; за типом балансу: на відповідну кількість поїздок або у вигляді електронного гаманця; для одного виду транспорту або єдиний для усіх видів транспорту; з обмеженим терміном дії чи без такого обмеження. Також діятиме персоніфікований електронний квиток «Соціальна картка тернополянина», яка призначена для пасажирів, які користуються пільгою на оплату транспортних послуг та надаватиме доступ до інших муніципальних послуг.
Для зручного користування електронним квитком будуть працювати пункти продажу/поповнення електронних квитків на зупинках громадського транспорту. Також паралельно працюватиме система автоматизованого сповіщення пасажирів та GPS – моніторингу за роботою транспортних засобів у вигляді інформаційних екранів, повідомляє прес-служба міської ради.
Контролери, які працюватимуть на маршрутках, користуватимуться спеціальною електронною карткою та відмічатимуться на валідаторах транспортних засобів для підтвердження виконання функцій.
Планується, що автоматизована система оплати за проїзд у Тернополі запрацює з початку вересня – пише Галас.
Обговорення