З 17 червня 2016 року набрав чинності наказ Мін’юсту «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Відповідно до нього, інформацію з ЄДР видаватимуть за новими правилами. Зокрема, дані надаватимуть у паперовій та електронній формі, при цьому:
* на папері друкуватимуть виписку та витяг, а також копії документів, що містяться в реєстраційній справі суб’єкта господарювання;
* в електронній формі можна одержати відомості з ЄДР – через портал електронних сервісів або у форматі бази даних чи іншому форматі в режимі реального часу (на підставі договору з технічним адміністратором ЄДР).
Виписку й витяг із ЄДР на папері, а також витяг та інші дані з ЄДР в електронній формі надаватимуть незалежно від місця зберігання реєстраційної справи.
Детальну консультацію із даного питання можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.
Про це редакцію газети “Місто” повідомили у Відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ
Обговорення