Маючи власний магазин, потрібно налагодити співпрацю з оптовим постачальником жіночого одягу. Це дозволяє легко та просто формувати асортимент товару та повністю задовольняти бажання своїх клієнток. Що ж потрібно знати, плануючи замовляти одяг у оптових постачальників?
На що звернути увагу, шукаючи оптового постачальника?
На сьогодні найкращим варіантом є шукати постачальників в інтернеті. Так, ви можете вивчити оптові бази одягу на сайті, де представлені кращі з них. При їх виборі необхідно звертати увагу на декілька критеріїв.
- Мінімальне замовлення. Деякі постачальники пропонують товари лише великими партіями, але є й такі, які дають можливість купувати одяг в тій кількості, яка вам потрібна.
- Терміни поставки. Це дуже важливий критерій, адже вам потрібно розуміти, наскільки швидко ви отримаєте продукцію.
- Ціни та варіанти оплати. Звичайно, багатьом власникам магазинів хочеться знайти постачальників, які пропонують можливість купувати продукцію по доступній ціні. При цьому якість одягу повинна бути найкращою. Крім того, оплата може бути повністю, частинами, з передоплатою.
- Як відбувається доставка. Вам потрібно знати, де знаходиться склад, а також як відбувається поставка.
- Відгуки. Вам необхідно ознайомитись з тим, які відгуки залишають інші покупці про постачальника. Це дасть вам можливість зрозуміти, наскільки надійною є база.
- Якість. Звичайно, одяг повинен відповідати всім критеріям якості. Тому довіряйте тим базам, які можуть надати сертифікати та гарантії.
Крім того, гарні оптові постачальники надають детальну інформацію про товари. На їх сайтах ви зможете знайти опис продукції, фото і характеристики.
Моделі співпраці з постачальниками
Як розповідають експерти інтернет-магазину L’UREX, існує декілька варіантів співпраці з оптовими постачальниками. При їх виборі даний факт необхідно враховувати, щоб знайти найвигідніший для себе варіант.
Дропшипінг
Це достатньо популярний метод, який привертає увагу багатьох власників інтернет-магазинів. Ви можете дізнатися більше про дропшипінг по посиланню, а також спробувати реалізувати одяг за цією системою. Її суть в тому, що інтернет-магазин виступає посередником між покупцем та постачальником. Тобто, клієнт замовляє у вас одяг, а ви надаєте дані постачальнику, після чого він відправляє замовлення. Плюс такого методу в тому, що вам не потрібен склад, де буде лежати одяг.
Опт
Такий метод передбачає можливість купівлі продукції в тій кількості, яка вам потрібна. Ви можете самостійно формувати ростовки, колір одягу, моделі,
Гуртовий опт
Даний варіант підходить великим магазинам. В цьому випадку ви замовляєте одяг крупними партіями, що дозволяє повністю сформувати асортимент продукції. При цьому можна досить добре зекономити на покупках.
Знайти оптового постачальника жіночого одягу достатньо легко. А обравши гарного партнера, ви зможете створити успішний бізнес.
Обговорення