Сьогодні електронна комерція стрімко набирає популярності. Згідно з дослідженням компанії Shopify, світовий обсяг продажів в інтернет-магазинах 2021 року склав $4,9 трлн, а до 2025 року очікується його зростання до $7,4 трлн.
Однак висока конкуренція на ринку онлайн-торгівлі вимагає від власників інтернет-магазинів ефективних стратегій просування для залучення покупців і збільшення продажів. Про актуальні способи просування інтернет-магазину раніше писала агенція AdwService у статті за посиланням. А ми сьогодні розберемося з тим, яка методика краще підходить для конкретного завдання.
Від чого відштовхуватися, вибираючи спосіб просування магазину?
Обираючи спосіб просування, обов’язково відштовхуйтеся від цілей, які Ви переслідуєте. Таким чином:
- Якщо головне завдання — підвищити впізнаваність торгової марки та сформувати позитивний імідж, варто зробити акцент на брендінгу і методах, що охоплюють широку аудиторію. Тут будуть доречні SMM, медійна реклама, співпраця з блогерами та лідерами думок.
- Щоб залучити більше відвідувачів на сайт, ефективні SEO, таргетована реклама в соцмережах, публікації на тематичних форумах та контекстна реклама для інтернет-магазинів (adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama-dlya-internet-magazyniv).
- Для стимулювання продажів важливо працювати з «гарячою» аудиторією, готовою до покупки. Тут незамінні email-маркетинг з персоналізованими пропозиціями, ремаркетинг, колл-трекінг.
- Робота з наявною базою клієнтів обходиться в 5-25 разів дешевше, ніж залучення нових. Тому для утримання покупців варто використовувати програми лояльності, регулярні email-розсилки, ретаргетинг, крос-маркетинг.
- При виході на нові географічні ринки або ніші важливо вивчити їхню специфіку, адаптувати сайт і маркетингові матеріали. Тут допоможуть локалізоване SEO, таргетована реклама, партнерство з місцевими influencer-ами, участь у профільних виставках і конференціях.
Про які незвичні способи просування онлайн-магазину не можна забувати?
Крім традиційних інструментів, зверніть увагу також на те, що використовують далеко не всі Ваші конкуренти, наприклад:
- Гейміфікація. Це застосування ігрових механік і елементів у неігровому контексті для підвищення залученості користувачів. В онлайн-магазинах гейміфікація може використовуватися для стимулювання продажів, збільшення середнього чека і повторних покупок.
- Інтерактивні елементи на сайті. Вони допомагають поліпшити користувацький досвід, збільшити час перебування на сайті та конверсію в покупки. Це можуть бути віртуальні приміряльні, 3D-моделі товарів, калькулятори, онлайн-консультанти.
- Вірусний маркетинг. Передбачає створення контенту (відео, зображень, статей), який користувачі будуть активно поширювати самостійно через його креативність, гумор або цінність. Це дає змогу охопити велику аудиторію за мінімальних витрат. Яскравий приклад успішної вірусної кампанії — «Dumb Ways to Die» від Metro Trains Melbourne, що набрала понад 200 млн переглядів на YouTube. Для онлайн-магазину підійдуть меми, інфографіка, відеоінструкції, челенджі, пов’язані з тематикою товарів, що продаються.
- Партнерський маркетинг. Це просування товарів і послуг за допомогою партнерів, які отримують винагороду за залучених клієнтів або продажі. Для онлайн-магазину це можуть бути тематичні сайти, блогери, власники email-баз.