Чи вважаються додатковим благом візитні картки, зроблені роботодавцем для працівників підприємства, на яких зазначено логотип та реквізити цього підприємства, а також, особисті дані конкретного працівника?
Додаткові блага — це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов’язаний з виконанням обов’язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV Податкового кодексу України).
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий таким платником як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст. 165 цього Кодексу) у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку.
Законом України від 03.07.2004 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» визначено, що реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товару.
Якщо додаткові блага надаються не у грошовій формі, сума податку об’єкта оподаткування обчислюється з врахуванням коефіцієнта (п. 164.5 ст. 164 та пп. 164.2.17 п. 164.2 Податкового кодексу).
Візитні картки, виготовлені для працівників, на яких зазначено логотип та реквізити підприємства, а також особисті дані конкретного працівника, є додатковим благом, отриманим платником податків від роботодавця, отже, їх вартість включається до загального оподатковуваного місячного доходу, з якого утримується податок на доходи фізичних осіб за ставкою 15 (20) % та військового збору 1, 5 %.
Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ
ГУ ДФС у Тернопільській області
Обговорення