Державна компанія «Укрпошта» невдовзі почне продавати ковбасні вироби у своїх відділеннях. Про це в інтерв’ю Forbes Ukraine повідомив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський.
Першу партію ковбас «Укрпошта» закупила у холдингу МХП Юрія Косюка — це продукція торгових марок «Бащинський» та «Апетитна». За словами Смілянського, така співпраця вигідна обом сторонам: пошта підтримує українського виробника, а виробник економить на логістиці.
«Я був на кордоні з Росією. Бабуся каже: “До вас ходжу за ковбасою, бо свіжа щодня. А інші привозять раз на тиждень”. Тому бачите — ковбаса у відділенні пошти — це конкурентна перевага», — розповів очільник «Укрпошти».
Ковбаса — лише частина ширшої стратегії. Незабаром «Укрпошта» планує запустити власний банк, аптеку, оновити мобільний застосунок і закупити електробайки для листонош. «Ми створюємо екосистему: рахунок, комунальні платежі, ліки, посилки, журнали — і ковбаса», — наголосив Смілянський.
До слова, раніше Смілянський зізнавався, що компанія закуповувала курячі ноги для безпеки листонош — аби відволікати собак, які на них нападали.