Список альтернативних олімпіад, які спільною ініціативою та фантазією творять 5 працівників науково-дослідної лабораторії якості навчання та обдарованої дитини при Тернопільському методичному центрі і більше 800 членів Клубу обдарованих школярів Тернополя (КОШТ), поповнився ще однією.
Про це повідомив Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу.
Має ця олімпіада не тільки оригінальну назву «Терапевт власного Я», а й цілу низку специфічних особливостей. По-перше, вона − з предмету, який у сучасних навчальних закладах вивчають одиниці, − психології. По-друге, вона не перевіряє знання, вона навчає. Навчає спілкуватися з учителями, батьками, ровесниками, друзями, коханими, долати конфлікти, перетворювати численні життєві «мінуси» на «плюси». По-третє, вона різновікова: у 6 кастингах та грі джокерів уже взяли участь 56 учнів 8-11 класів із 21 навчального закладу Тернополя.
«Та, незважаючи на вік, − ділиться враження психолог лабораторії Галина Несмашна, − наші учасниками показали себе мудрими, оригінальними, креативними і дотепними психотерапевтами власного «Я», що мають яскраві програми життєтворчості».
«Обдаровані учні особливо вразливі до несправедливості, фарисейства, обману, − стверджує президент КОШТу Віталій Семчишин, десятикласник із технічного ліцею, − нам треба навчитися «зцілятися» від комплексів, стресів та інших психологічних «недуг». Тому ця олімпіада, на мій погляд, украй необхідна кожному».
Попереду фінал з не менш цікавими завданнями: прогноз-презентація «Що мій друг розповів би про мене?»; силовий тренінг «Армреслінг»; дебати на актуальну психологічну тему; постмоделювання ситуацій на основі переглянутих уривків із молодіжних серіалів.
07 травня 2014 року о 13.00 год. Тернопільська загальноосвітня школа №4 готова гостинно прийняти 10 фіналістів альтернативної олімпіади з психології.
А клуб живе новими планами та ідеями: відкрита олімпіада з християнської етики для шестикласників; «Слабка ланка»; «Інтелектуальна дуель», літня школа для обдарованих, зустріч з науковцями Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук, круглі столи, флешмоби, квести, екскурсії, фікрайтерські тренінги… Усього й не перелічиш! Тож хай у такий спосіб юнь творить майбутнє Тернополя!
Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу
Обговорення