Пивоварня «Опілля» тепер — офіційний партнер тернопільського футбольного клубу Першої ліги ПФЛ у сезоні 2025/26.
На першу домашню гру Чемпіонату України тернопільська «Нива» вийшла вже з логотипом пивоварної компанії на формі і перемогла запорізький «Металург» 1:0.
«Нива» налаштована перемагати і в домашніх матчах, і на виїзді. Ми дуже зацікавлені у співпраці з «Опіллям», бо це великий місцевий виробник. Він допомагає команді, а ми популяризуємо тернопільський бренд по всій Україні. Дякуємо «Опіллю» за підтримку футболу і «Ниви» та розвиток спорту у нашому регіоні. Сподіваємось на тривалу плідну співпрацю для нових спільних перемог», — каже комерційний директор ФК «Нива» (Тернопіль) Остап Борис.
Раніше «Опілля» підтримало турнір пам’яті багаторічного адміністратора й директора «Ниви» Івана Білоуса, було партнером благодійного матчу для ЗСУ між ветеранами тернопільського ФК і львівських «Карпат» з нагоди 45-річчя «Ниви». Компанія сприяла й низці інших заходів, пов’язаних із клубом.
«Опілля» має давню історію підтримки ФК «Нива». Пишаємось, що тепер стали офіційним партнером клубу. Нашу співпрацю почали з перемоги і впевнені, що це лише початок. «Нива» — клуб з великою традицією, команда, яка ніколи не здається і демонструє жагу до перемоги. А «Опілля» цінує традицію і цінує справжнє. Сподіваємось, що наш логотип стане щасливим для «Ниви» і в цьому сезоні у Чемпіонаті України команда продемонструє свій справжній дух. Дивитись футбол і вболівати з «Опіллям» за «Ниву» — це справжні емоції і завжди добра традиція», — підкреслюють у компанії.