Багатьом мешканцям Тернопільщини пандемія коронавірусу змінила плани на літо. За нинішніх умов подорожі до курортів Туреччини, Греції, Єгипту, Іспанії, Італії тощо або недоступні, або пов’язані з безліччю суворих обмежень і ризиків. Однак альтернатива відпочинку за кордоном є – жителі Тернополя й області звернули увагу на цікавинки, які пропонує подорожувальникам Україна. Внутрішній туризм сьогодні активно розвивається та набуває все більшої популярності. Йдеться як про унікальні природні заповідні зони наших західних областей, так і про курортні містечка південних регіонів. В обох випадках туристу гарантовані нові емоції, чудові враження, оздоровлення та гарний відпочинок.
Мабуть одним із найбільш принципових питань під час внутрішніх подорожей, а також важливою статтею витрат є харчування. З одного боку, воно повинно бути якісним і безпечним (літня спека вже заполонила наші вулиці), а з іншого – максимально економним. Це має величезне значення, якщо йдеться про відпочинок всією сім’єю.
Вірним помічником у цьому традиційно стане найбільша торговельна мережа країни – «АТБ». Добре знайомі мешканцям Тернопільщини супермаркети сьогодні відкриті в кожному куточку України. 1123 магазини «АТБ» функціонують у 290 населених пунктах, а мапа їхньої присутності включає 24 області.
Протягом кількох останніх років компанія динамічно розширює власну мережу в південному і західному напрямках. Минулого року прийняли перших покупців близько сотні нових комфортних магазинів «АТБ», були підкорені ще дві області – Чернівецька та Закарпатська. Цікаво, що компанія відкриває чимало нових маркетів навіть у невеликих туристичних містечках, створюючи нові робочі місця та підвищуючи комфорт для мандрівників. Отже, зараз всюди є можливість без зайвих витрат поповнити свої запаси гарантовано якісними продуктами і товарами першої необхідності.
Якщо ж маєте бажання вирушити до морських курортів України, то треба знати, що й там у численних магазинах «АТБ» завжди можна придбати якісні харчі. Компанія має власний відділ контролю якості, який регулярно влаштовує перевірки. Щомісяця більш як тисяча товарів проходить ретельну експертизу в лабораторіях – продукти тестують за фізико-хімічними й органолептичними характеристиками. Таким чином, компанія «АТБ» гарантує, що у магазини мережі потрапляють тільки якісні товари.
Продукцію, яку продають в «АТБ», виготовляють, перевозять і зберігають у належних температурних умовах. Компанія володіє солідним власним парком вантажних машин (7 автоколон) і збудувала близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка. Це дає можливість успішно контролювати колосальний товарообіг, своєчасно доставляючи продукти в будь-який куточок країни.
Якщо говорити про подорожі до Карпат, то навність там супермаркетів багаторічного лідера вітчизняного ритейлу позбавляє від потреби тягнути з дому важку сумку з продуктами, ризикуючи при цьому, що харчі зіпсуються через спеку. Набагато простіше все необхідне придбати, приїхавши на місце. Асортимент супермаркетів «АТБ» вже перевищує 3,5 тисячі найменувань. Майже третина з них представлена товарами власних торгових марок. Це означає, що ціни на таку продукцію можуть бути нижчими на 30–40%, що дає українському туристу реальну можливість відчутно заощадити кошти сімейного бюджету. Цінова політика компанії залишається незмінною вже більш ніж чверть століття. Вартість продуктів у супермаркетах цієї торговельної мережі, що має майже чотири мільйони постійних клієнтів, завжди на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягають такої економії не за рахунок якості. Секрет максимально доступних цін в «АТБ» – це принцип працювати з виробниками без посередників, системне впровадження інноваційних технологій, динамічне розширення мапи присутності, оптимізація багатьох бізнес-процесів і, звісно, орієнтація на потреби клієнтів. Мандрівники з Тернополя, вирушивши у літню подорож Україною, завжди знайдуть якісні продукти в «АТБ».
Обговорення