Поява тріщини у місці стику двох ділянок на дамбі є передбачуваною. Про це розповідає директор ТОВ «Тернопіль Мостобуд» Юрій Левкович. За його словами, якраз у цьому місці знаходиться деформаційний шов і тріщина перейшла від бетону до асфальту.
– Тріщина, яка виникла у місці стику двох ділянок, є передбачуваною і нічого страшного у її появі немає. Це не проблема, а абсолютно закономірне явище. Тріщина виникла тому, що саме в цьому місці під асфальтом знаходиться деформаційний шов, тому тріщина перейшла від бетону до асфальту, – каже Юрій Левкович. – Влітку, при вищих температурах зовнішнього повітря, асфальт легше розширявся, тому цього не було видно, зараз же, при зниженні температури, тріщина проявилася зовні.
Експерт пояснює, що коли буде вкладений верхній шар асфальтобетону, то тріщина буде врегульована: у верхньому шарі асфальтобетону буде зроблений спеціальний проріз. Його заповнять спеціальною пластичною мастикою, яка дасть можливість рухомості і тріщини просто не буде видно. Отже, наступного року, коли по всій протяжності дамби влаштують верхній шар асфальтобетону, тріщини у цьому місці не буде.
Юрій Левкович зазначив, що найближчим часом будуть проведені роботи із консервування шва бітумною мастикою для уникнення потрапляння в нього вологи, пише сайт komun.te.ua.
Обговорення