Українське представництво Toyota презентувало нові покоління моделей Camry та Land Cruiser Prado. Обидві ми мали змогу побачити, а на Land Cruiser Prado навіть поїздити. Отже, стисло розповімо про найголовніше.
Toyota Camry
Camry у новій генерації пішла шляхом еволюції, тому її зовсім нескладно впізнати зовні, але деякі відмінності звісно ж є. Наприклад, інакший вигляд має передня частина седана, трохи видозмінена лінія даху та переоформлена корма. В салоні впадає в очі цифрова панель приладів (7 або 12,3 дюйма) та великий 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи, а також цікаве декоративне оформлення передньої панелі навпроти переднього пасажира.
Нове покоління Camry має літій-іонну батарею зі збільшеною потужністю. До того ж її основні компоненти – трансмісія, електродвигуни-генератори та інвертор – були покращені для зменшення внутрішніх втрат системи, зниження ваги та економії простору. У поєднанні зі стандартним 2,5-літровим чотирициліндровим гібридним двигуном ці зміни підвищують максимальну потужність усієї системи до 231 к.с. (+6%). При цьому час розгону від 0 до 100 км/год скоротився з 8,3 до 7.2 секунди. Використання посиленої батареї також означає, що двигун може працювати на нижчих обертах, а це сприяє економії пального, зниженню рівня викидів і тихішій роботі.
Окрім гібрида доступний і звичайний 2,5-літровий бензиновий двигун з 204 к.с. потужності та 8-ступеневим «автоматом». Комплектацій – чотири. Для бензинової пропонують лише «базу» та передостанню, тоді як гібрид може бути в будь-якій комплектації окрім базової. Ціни – від 1 437 140 грн за базову бензинову версію до 1 959 195 за топову гібридну.
Toyota Land Cruiser Prado
Головна «родзинка» цього автомобіля – його дизайн, який самі японці називають поверненням до джерел, маючи на увазі поєднання сучасності з історичною спадщиною моделі. Виглядає Prado дійсно ефектно та неповторно. Якщо хочете, брутально, по-чоловічому! І він став більше за попередника по всіх параметрах.
Щодо салону, то в його дизайні також превалюють прямі лінії та квадратні форми, що добре поєднується з зовнішнім виглядом, але при цьому все зроблено максимально практично – для всього є фізичні кнопки, що зручно під час подорожі, особливо на бездоріжжі, гарні матеріали оздоблення і, звичайно ж, за рівнем оснащення Land Cruiser Prado не поступатиметься конкурентам, а в деяких аспектах перевершить їх. Тут, як і в новій Camry, є цифрова панель приладів, повний комплект систем безпеки та дивовижний арсенал функцій для бездоріжжя. Але це, напевно, тема для окремої статті, яку ми обов’язково напишемо після повноцінного редакційного тест-драйву.
Новий Land Cruiser Prado продаватиметься в Україні з 2,8-літровим турбодизельним двигуном, який було модернізовано для покращення керованості та балансу між паливною ефективністю та продуктивністю. Агрегат видає 204 к.с. та 500 Нм. Окрім цього, буде доступна й бензинова версія з новим турбодвигуном об’ємом 2,4 літра з комбінованим впорскуванням. Він розвиває 282 к.с. потужності та має 430 Нм крутного моменту. Обидва силових агрегати працюють в тандемі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач.
В кожному компоненті японці намагалися покращити керованість комфорт та можливості автомобіля, і з перших вражень можна констатувати, що нове покоління дійсно виявилося комфортнішим за попереднє. Особливо помітна заміна традиційного для моделі гідропідсилювача керма на електричний.
Ну і на останок про комплектації та ціни. В Україні запропонують варіанти Elegance, Prestige та Premium. Перша доступна лише для дизельного двигуна, інша – для обох агрегатів. Найдешевший LC Prado коштуватиме 2 397 950 грн, найдорожчий – 2 925 300 грн.
Названо дизельні авто, які найчастіше купують українці
Обговорення