Внаслідок нападу росії на Україну, з 35 аеродромів було пошкоджено 19, зокрема 12 цивільних і 7 подвійного призначення. Багато літаків українських авіакомпаній пошкоджені або знищені внаслідок бойових дій, в тому числі й унікальний АН-225 «Мрія». Авіакомпанії України втратили доходи через закриття повітряного простору та скасування рейсів.
Та авіація – це не тільки про транспорт, авіація – це інструмент еволюції сучасного світу. Її динамічний розвиток по всьому світу стимулює економіку, створює нові робочі місця, забезпечує основу для діяльності таких гігантів як Amazon, Joom, Temu та ін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Корисні ідіоти при владі, або Як Україна «прощається» з Кримом
Наша країна має унікальне в логістичному значенні географічне розташування, про що говорив ще покійний Георгій Кірпа. Це може зробити її важливим центром для вантажних перевезень, що в свою чергу призведе до зростання вантажопотоку через українські аеропорти та розвантажить авіахаби східної Європи. Особливе місце в світовій вантажній логістиці я вбачаю в Тернопільському, Чернівецькому та Івано-франківському летовищах. Наскільки мені відомо, вже зараз великі інвестиційні компанії розглядають захід України як дуже перспективне місце для вантажних хабів Азія-Європа. Наразі ще зарано про щось говорити напевно, та я впевнений, що інвестиції в повоєнну авіагалузь західної України будуть, при чому дуже немалі – це будуть сотні мільйонів доларів. Інвестиції, інновації та нові технології в авіаційній безпеці дозволять Україні створить не тільки робочі місця з європейськими зарплатами, але й конкурентоспроможну вантажну авіаційну галузь, яка буде основним стимулом економічного зростання та розвитку як країни, так і областей зокрема.
Роман Терлецький.
Правник, аналітик
Обговорення