Агресивне нав’язування абсолютною меншістю своїх поглядів більшості українців є порушенням прав людини. Українська держава мала б у першу чергу захищати свій народ і його основу — традиційну християнську сім’ю. Про це заявив міський голова Тернополя Сергій Надал.
Останні кілька місяців ведеться якась справжня агресивна війна проти засад моральності, проти традиційних українських цінностей таких, як сім’я, дитина, духовно здорове суспільство.
Саме опора на свої духовні традиції дозволяла українцям залишатися собою. Наші предки гинули за переконання. Тисячі українських священників пройшли табори. Багато з них загинули. Все це робилося заради того, щоб ми могли жити за тими правилами, які є близькі нам. Поважати батьків, традиційну сім’ю. Виховувати за цими принципами наших дітей. Здавалося б у незалежній Україні ми маємо право залишатися собою.
Не встиг затихнути скандал щодо так званої “вимоги заборонити викладання християнської етики” у Тернополі, як маємо черговий потужний медійний наступ на християнські цінності. Йдеться про потужну медійну кампанію навколо “прав секс меншин” та планованого у столиці так званого “прайд-параду рівності”. Українцям, які вважають себе християнами, і не бажають публічного вихваляння того, що в їхніх очах є гріхом, навішують ярлики “людиноненависників”. Чомусь при цьому забувають один з головних принципів демократії: “Твоя свобода обмежується там, де починається свобода інших людей”, – тобто є загальноприйняті норми у суспільстві, за яким воно живе. Будь-яке агресивне нав’язування думки, як це роблять зараз представники “меншин” є таким самим порушенням прав людини.
Блаженнійший Святослав: «Будь-які намагання прирівняти до подружнього зв’язку між чоловіком і жінкою інші види співжиття є дискримінацією сім’ї
В оцінці останніх подій в Україні, цілком можемо погодитися з думкою Глави УГКЦ Блаженнійшого Святослава, який під час Маршу на захист життя та сім’ї, що відбувся 4 червня у Києві сказав, що будь-які намагання прирівняти до подружнього зв’язку між чоловіком і жінкою інші види співжиття є дискримінацією сім’ї. Щоб будувати тверде майбутнє треба шукати тверді основи, а сім’я це основа суспільства. Блаженнійший також наголосив, що християни мають захищати гідність людської особи і виступати проти намагань, коли хтось агресивно накидає більшості суспільства інші правила, які суперечать поглядам українців.
Що ми бачимо у протилежному таборі? Прикриваючись “правами людини”, свідомо чи несвідомо організовуються провокації не лише проти основ моралі, але й проти української держави загалом.
По-перше, чомусь більшість акцій “за права людей”, організовуються під час великих релігійних свят, що вже саме собою є провокацією і топтанням по правах мільйонів віруючих українців. Так було з “ЛГБТ-квестом” у Львові, який чомусь приурочили до початку Великого посту, хоча священники УГКЦ попереджали, що такі дії збурять суспільство. Так є зараз, коли “марш рівності” та інші заходи представників сексменшин (так званого ЛГБТ-форуму) заплановані під в час, коли вся Україна відзначатиме свято Вознесіння Господнього.
Сергій Надал: «Показово, що “марш рівності” та інші заходи представників сексменшин (так званого ЛГБТ-форуму) заплановані в дні свята Вознесіння Господнього
По-друге, такі акції, складається враження, проводять за підтримки країни-агресора. Бо розуміючи реакцію суспільства на них, їх проводять якраз напередодні важливих подій в рамках інтеграції у ЄС. У березні йшла підготовка до референдуму у Нідерландах щодо підтримки угоди про Асоціацію з Україною. Зараз активно обговорюються питання введення безвізового режиму для України. Очевидно, що такі провокації роблять свідомо.
Україна безперечно є європейською країною, де поважають права людини. Проте право меншості не може ніколи стояти над цінностями більшості. У Тернополі люди самостійно стали на захист викладання основ християнської етики у школах. Це був свідомий вибір батьків та дітей. Переконаний, що так само нам вдасться захисти своє право будувати українське суспільство на основі традиційних цінностей, де сім’я буде фундаментом сильної української нації.
Обговорення