Сезонний шиномонтаж — стандартний захід, що відбувається в житті середньостатистичного водія два рази на рік. Не мудруючи лукаво, для більшості весь процес полягає в перетягуванні покришок і очікуванні в черзі. Адже все інше — справа рук майстра, який самостійно розбирається, куди там спрямована гума, скільки потрібно грузиків на кожен диск та який тиск виставляти, інформує Ukr.Media.
“Ну що там складного? — запитає автовласник. — Зняв, надів, накачав!”.
Однак в “перевзуванні” автомобіля — як, втім, і в будь-якій іншій справі — є свої тонкощі, які треба знати, щоб потім не видирати останнє волосся з потилиці. Знати саме автовласникові. Бо тільки він несе повну відповідальність за технічний стан свого транспортного засобу.
Про балансування, наприклад, сказано вже багато — воно потрібне і навіть необхідне. При цьому мало хто пам’ятає про ніпелі — ті самі гумки, що потрібні для підкачування шин. Якщо по розуму, то вони одноразові, тобто вимагають заміни при кожному шиномонтажі. Однак зрізати і вклеювати нові — це втрата дорогоцінного часу для майстра і зайві витрати для автовласника. А тому — чарівне “ще походить”, і справа з кінцем.
Складність в тому, що без розбортування ніпель ніяк не поміняти: він надівається на диск з внутрішньої сторони. Тому якщо він виходить з ладу, доводиться їхати в сервіс. А лопається він досить часто: мода на низький профіль і схід асфальту разом зі снігом навесні роблять свою справу. І зазвичай він довше двох років не служить — навіть на високих покришках позашляховика. Але ж ніпель за фактом є запобіжником, який повинен тріснути сам, але зберегти шину від грижі.
Так що краще, слідуючи “інструкції”, поміняти і забути. Нерви будуть ціліше, та й насос не доведеться щодня з багажника виколупувати. Всього-то потрібно витратити зайві пів години і заскочити в магазин за новими ніпелями або попросити майстра, щоб він сам їх замінив. Так, доведеться доплатити, але це копійки. І ця операція підвищить шанси від’їздити весь сезон без проблем і додаткових, куди більш відчутних витрат.
Обговорення