Використовувати назву і логотип “Київського торту” харківському ТОВ “Хладопром” заборонив суд. То ж харківське підприємство повинне вилучити з обороту всі етикетки та упаковки з зображеними листям і плодами каштану на них і знищити їх, пишуть “Коментарі. Харків”.
Причина – в обгортці морозива, яке харківська фірма випускала під такою назвою і з таким зображенням.
В “Рошен” заявили, що “Київський торт” і зображення листя каштану, самих каштанів є їхньою інтелектуальною власністю, з чим й звернулися до суду.
Як виявилося, ТОВ “Хладопром” є власником знаку для товарів і послуг “Хрещатик Київський торт” і має відповідне свідоцтво. Проте в “Рошені” наголосили, що він дуже схожий з їх знаком і їх можна сплутати. Крім того, вважає позивач, такі дії можуть ввести в оману споживача, оскільки “Київський торт” “породжує у свідомості споживача асоціації, пов`язані з іншим виробником”.
Господарський суд Києва погодився з доводами “Рошен” і задовольнив позов. ТОВ “Хладопром” подало апеляційну скаргу. У лютому апеляцію розглянуть апеляцію.
Обговорення