Укрзалізниця зменшує витрати у секторі пасажирських перевезень далекого сполучення. За 2014 рік збитки від перевезень у зазначеному сегменті збільшились у порівнянні з 2013 роком майже на 1 млрд грн. і досягли 4,2 млрд грн. На організацію перевезень пасажирів Укрзалізниця спрямовує доходи від вантажних перевезень, але ситуація у цьому сегменті теж значно погіршилася, адже у минулому році перевезено на 12,1 % менше вантажів у порівнянні з 2013 роком. Повідомляється на сайті Укрзалізниці.
Аналіз пасажиропотоку теж свідчить про зменшення користувачів залізничним транспортом. Так, у 2014 році перевезено у дальньому сполучення 81,5 млн пасажирів, що на 33,2 % менше ніж у 2013 році, коли було перевезено 122 млн пасажирів. При цьому збільшується вартість паливно-мастильних матеріалів, електроенергії, елементів будови колії та ін.
Для оптимізації витрат у пасажирському секторі буде відмінено шість пар поїздів, але на їх маршрутах забезпечуватимуться альтернативні перевезення іншими поїздами далекого сполучення, а також регіональними та приміськими поїздами. Так, відміняються наступні поїзди:
– № 144/90 – 89/143 Кривий Ріг/Дніпропетровськ – Новоолексіївка. З Кривого Рогу та Дніпропетровська з 19 січня, з Новоолексіївки з 20 січня;
– № 28/27 Київ – Новоолексіївка. З Києва з 19 січня, з Новоолексіївки з 20 січня;
– № 259/260 Миколаїв – Львів. З Миколаєва з 19 січня, зі Львова з 20 січня;
– № 231/232 Дніпропетровськ – Івано-Франківськ. З Дніпропетровська з 21 січня, з Івано-Франківська з 22 січня;
– № 609/610 Харків – Лисичанськ. З Харкова та Лисичанська з 1 лютого;
– № 749/750 Київ – Тернопіль. З Києва з 1 лютого, з Тернополя з 2 лютого.
Укрзалізниця здійснює постійний аналіз пасажиропотоку і при його збільшенні у тому чи іншому напрямку розміри руху будуть переглядатися.
Обговорення