Отримавши в подарунок від міжнародних партнерів два автобуси, один з яких низькопідлоговий і абсолютно не підходить для міських перевезень, Володимир Шматько вирішив, що він вже може очолити та контролювати транспортну галузь міста.
Про це пишуть в соціальній мережі на сторінці Чортківська правда.
Загалом у місті Чорткові оголошувався конкурс на щонайменше 5 маршрутів. Здебільшого, обслуговує їх Чортківський АТП. В своєму гаражі підприємство налічує 41 транспортний засіб. Також перевізник має всі необхідні дозволи та ліцензії, та велику кількість персоналу який вже багато років обслуговує містян.
ЧИТАЙТЕ ЩЕ: “Він ще не повернувся”: Володимир Шматько про про колегу, який їздив за кордон у складі делегації
Натомість, Володимир Шматько оголосив конкурс на посаду керівника нового комунального підприємства. Як відомо, міський голова запланував створення нового комунального органу, робота якого фінансуватиметься з міського бюджету. Таким чином приватний перевізник повинен поступово залишити ринок перевезень, або ж податись в якесь інше місто.
Не вивчивши достеменно фінансову збитковість, яка ляже на платників податків з витісненням діючого перевізника і перекладання усе на бюджет – Володимир Шматько вже придбав нового автобуса за 3 000 000 грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через грантові мільйони міський голова Чорткова знищує “Дорогу в життя”
Створення нового комунального підприємства вимагає шалених фінансових капіталовкладень з боку платників податків Чорткова. Це щонайменше 5 працівників апарату, водії (середня зарплата по області від 20 000)-https://te.20minut.ua/…/zarplata-20-tisyach-a…) обслуговуючий персонал, виділення приміщення, автомеханіки та інше. Усі ці видатки тепер фінансуватимуться з бюджету, як і закупівля шалено дорогих транспортних засобів. Потреби яких купувати (особливо під час війни) немає – адже ці послуги надає приватний перевізник і має потужний автопарк. Враховуючи, що в Україні є труднощі з запчастинами до подарованих міжнародними партнерами транспортних засобів – очевидно, що автобусів доведеться придбати ще чимало, бо подарунки зовсім не підходять для наших доріг і швидко опинятся на простої.
ЧИТАЙТЕ ЩЕ: Поліція чекає повернення чиновника-втікача з Чорткова, або перекваліфікує справу
Однак, забаганка довести містянам, що влада робить все сама – може коштувати дуже дорого жителям Чорткова. Адже вже незабаром стане зрозуміло, що перед створенням підприємств, купівлі дорогої техніки – потрібно просто порадитись з справжнім фахівцем та експертом в цій галузі, а не запрошувати на роботу “просто людину яка хоче працювати або вашого знайомого”. Досвід багатьох міст і запланованої Мінрегіоном реформи говорить про те, що прозорі тендери і змога відкрито працювати приватним перевізникам – це найоптимальніший для бюджету варіант.
Особливо в умовах війни, коли бюджети оптимізовують видатки і зосереджені на допомозі військовим. Тільки нажаль, у Чорткові, Володимир Шматько вирішив доводити містянам, що він краще за всіх знає як витратити наші з вами гроші. І неважливо наскільки це зараз робити абсолютно не на часі…
Обговорення