Тернопільська пивоварня «Опілля» увійшла до «ТОП українських потужностей 2019» за версією журналу «CityLife». Тобто «Опілля» в черговий раз визнали одним з найкращих підприємств Тернопільщини та України. Підприємством, яке є багаторічним економічним символом Тернопільщини.
«Опілля» – це сучасне динамічне виробництво
Цю відзнаку керівництву «Опілля» вручили на презентації нового номеру глянцю. Власники журналу «CityLife» кажуть, що тернопільська пивоварня заслужила на таку нагороду, бо здавна славиться якістю.
Пивоварня «Опілля» – це справді якість, перевірена часом, адже запрацювала вона ще у 1851 році і відтоді тримає марку хорошого виробництва продукту та турботи про своїх шанувальників. Сьогодні корпорація «Опілля» – це одна із найдинамічніших пивоварень в Україні. Це сучасне підприємство, яке притримується давніх традицій пивоваріння.
Директор з маркетингу пивоварні «Опілля» Володимир Гомівка завив, що працівникам броварні завжди приємно, коли їх старання оцінюють.
«Опілля» – найшвидші темпи виробницва
«Ми раді цій нагороді, адже ми дійсно робимо наш продукт «на совість», робимо його так, щоб не лише тернополяни пишалися, що сам у їх рідному місті створюють відмінне і популярне пиво, а й щоб воно завжди славилося по всій Україні і за її межами. Для нас важливий авторитет «Опілля» і важлива довіра людей. Пивоварня «Опілля» сьогодні – найпотужніший виробник пива в області і одна з найбільших регіональних броварень в Україні за об’ємами виробництва та продажу. Донедавна ми мали понад одного відсотка пивного ринку в Україні, а цьогоріч цей показник вже складає дещо більше двох відсотків. За щорічне нарощування виробництва пива та напоїв натурального бродіння, нашу пивоварню двічі відзначали нагородою «Бурштинова зірка», яку присуджує галузева компанія «Укрпиво». Нас визнають як виробництво, що демонструє в Україні найшвидші темпи розвитку та приросту виробництва продукції за останні сім-десять років», – підкреслив Володимир Гомівка.
За словами Володимира Гомівки, працівники «Опілля»з кожною новою нагородою – мають ще більший стимул працювали «на славу» для людей та на користь для їхнього здоров’я та настрою.
«Це стимул для нас розвиватися ще більшими темпами та радувати українців новою, якісною та натуральною продукцією», – підсумував директор з маркетингу «Опілля».
Обговорення