Тернопільська пивоварня “Опілля” виступила спонсором Дня міста, а також подарувала городянам та гостям міста цікаву фотозону.
Протягом минулого тижня у Тернополі відбулися одразу кілька святкувань. Адже святкування Дня міста накладається одразу на кілька знакових подій. Зокрема завершується етап кубку водно-моторного спорту, проходить гастрономічний фестиваль “Пікнік у Тернополі”, відбуваються різноманітні виставки та святкові дійства.
Зокрема на вулицях міста можна було побачити багатьох історичних персонажів, причетних до історії закладення та життя Тернополя у минулому. Проводилися різноманітні конкурси.
Безперечно, що день народження рідного міста не могло оминути і найбільше підприємство — пивоварня “Опілля”.
Як зазначив директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка, компанія зацікавлена у розвитку туристичного потенціалу, котрий будується на основі цікавих подій. Однією з таких цікавинок стала інсталяція від “Опілля”
– Ми з радістю долучаємося до суспільно-значимих подій. Це частина створення бренду Тернополя, який у свою чергу притягує враження, людей, інвестиції. “Опілля” зацікавлене у розвитку туристичного потенціалу нашого краю. У нас є кілька цікавих проектів, котрі роблять відомішим наше місто і наш край загалом. До кожного свята ми намагаємося дарувати і цікаві фотозони. Адже люди привозять з собою враження і фото. Тож ми намагаємося працювати у цьому напрямі, – зазначив Володимир Гомівка.
Варто зауважити, що “Опілля” належить до одного з найбільших меценатів у Тернополі. Зокрема підприємство підтримувало Кубок України з пожежно-прикладного спорту. Фестиваль гончарів, змагання рибалок. Загалом підтримка культурно-просвітницьких акцій та спорту належить до одного з головних напрямків соціальної діяльності “Опілля”.
Крім того “Опілля” належить до найбільших платників податків у Тернополі, сплачуючи більше 100 млн грн податків щорічно до зведеного бюджету. Наприкінці травня цього року спільно з місцевою владою “Опілля” запустило масштабний проект з популяризації замків Тернопільщини.
Однією з фішок компанії стало створення цікавих фотоатракцій. Зокрема минулого року у серпні підприємство прикрасило будівлю нового фірмового магазину величним муралом, на якому зображено стиглий ячмінь, що є основою для виробництва натурального пива. У зображенні пізнається головний герой промокампанії “Опілля”, у рисах якого, за задумом тернопільських пивоварів, уособлюється традиційний прихильник справи українського пивоваріння, що живе у гармонії з природою та творить чесний натуральний продукт. Картина помітна за кілька десятків метрів і вже стала популярним місцем, де фотографуються містяни та гості Тернополя. Цього ж року інсталяція “Опілля” була кілька днів місцем для створення цікавих фотографій, яке відвідало кілька тисяч туристів.
Тарас Тернопільський
Обговорення