У Тернопільській ОДПІ інформували, що внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації користувачів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та затверджено нові форми реєстраційних документів.
А саме, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 №150 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено наступні нові форми реєстраційних документів:
- Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
- Реєстраційна картка (для фізичної особи);
- Реєстраційна картка (для юридичної особи);
- Додаток до Реєстраційної картки;
- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового
підпису набувають чинності з 11 грудня 2017 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 08 грудня 2017 року включно.
Переглянути Зміни №5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут». Завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».
Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46- 10, 23-53- 61.
Обговорення