Тернополянин Michael Dudar пише в соціальній мережі про випадок, який переживав на власному досвіді, напевне, чи не кожен.
Сів у тролейбус, проїхав 3 зупинки із 7.
— «Тролейбус далі не їде, причина невідома» – заявив кондуктор (далі К).
— «Поверніть будь ласка гроші» – я.
— «Я як вас поверну, я вже білетик вибила»
— «Я не доїхав до місця призначення»
— «Мене шо обходить, я гроші не повертаю»
Я подзвонив по номеру 0 (352) 43 61 31, зазначеному біля водія. Диспетчер таке саме: «Як К вам віддасть гроші якшо вона вже кудась там собі його забила. І взагалі не нервуйте мені, в нас обрив на лінії я немаю часу!!»
З думкою «Пішли ви в баню» я вийшов.
Така ж ситуація з енною кількістю пасажирів що їхали зі мною. К була незворушна.
За 5хв підїхав новий тролейбус.
Всі ті самі люди зайшли. Тролейбус постояв 5 хв, за цей час новий кондуктор встиг зі всіх зібрати гроші 🙂
Ситуація за 5хв повотрилась.
Ніхто так і не поїхав і звичайно ж новий кондуктор не повернув ніяких грошей.
Діло не в 6грн. Як на це реагувати? – пише автор.
Обговорення