Dacia наполегливо працює над розробкою нового покоління свого популярного позашляховика Duster. Оновлення принесе багато важливих нових функцій й новий «Дастер» буде абсолютно новим автомобілем на технічному рівні. Більше того, вихід третього покоління цього бюджетного позашляховика остаточно означатиме зникнення платформи B0. Це єдина модель в асортименті Dacia, яка продовжує її використовувати.
Розробка нового Duster вступила в дуже важливий етап й нещодавні спостереження прототипів це підтверджують. Нові шпигунські фотографії дещо відкрили таємниці дизайну оновленого позашляховика Dacia. До речі, минулого місця позашляховик також виїздив на тести.
Сучасний і авантюрний
Перш за все, слід пам’ятати, що третє покоління Duster базуватиметься на новій мові дизайну Dacia. Філософія була вже показана на концептуальній моделі Dacia Bigster. Хоча цей концепт-кар є прелюдією до старшого позашляховика, який також очікується незабаром, проте загальні риси від нього отримає й «Дастер».
Поточне покоління Duster доволі нещодавно зазнало стриманого рестайлінгу, а нещодавно на моделі з’явились новий логотип і типографіка бренду. Логічно очікувати, що нова візуальна ідентичність також буде присутня в новому поколінні.
Новинка також успадкує новий логотип Dacia, що складається з літер D і C, але нова решітка з’єднуватиметься безпосередньо з деякими тоншими та більш стилізованими оптичними групами. Вони будуть злегка обволікаючими і демонструватимуть новий світловий підпис.
Вид збоку також надаватиме силует позашляховика. Достатній кліренс, пластикові захисні елементи на нижній частині кузова та рейки на даху натякатимуть на амбіції для бездоріжжя.
Новинка дебютує з більш мускулистими колісними арками, і, як можна побачити на одному із зображень, ручка задніх дверей не матиме традиційного положення. Рішення, яке обрали дизайнери Dacia, нагадує позашляховики B-сегменту, які прагнуть створити відчуття тридверного автомобіля, хоча насправді їх п’ять.
Duster третього покоління також матиме новий задній спойлер на даху. Він має помітний дизайн, який може покращити аеродинаміку, що важливо для підвищення рівня екологічної ефективності. Обидва бампера будуть абсолютно новими і так само необхідно підкреслити панелі, які дебютують в кузові.
Абсолютно нова техніка
Враховуючи перехід на платформу CMF-B, новий Dacia Duster зможе отримати всебічну електрифікацію. Позашляховик буде доступний з бензиновими двигунами, а ось дизельні варіанти, швидше за все, зникнуть.
Також буде запропонована версія з двопаливною технологією, яка зможе використовувати LPG (зріджений нафтовий газ) як паливо, і гібридна версія з самозарядкою (HEV). Гібридна складова вже використовується на Dacia Jogger Hybrid, а отже йдеться про 1,6-літрову електрифіковану силову установку від Renault Clio.
Дебют нового Duster має відбутись у другій половині цього року, але перші одиниці з’являться в європейських салонах у першій половині 2024 року.
Обговорення