В Празі представлено четверте покоління бестселера бренду Skoda – нову Octavia показали відразу в чотирьох варіантах – ліфтбек і універсал та їхні гібридні версії.
Skoda Octavia трохи додала в габаритах: ліфтбек виріс на 19 мм у довжину і на 15 мм у ширину – до 4 689 мм і 1 829 мм, а універсал подовжився на 22 мм та 15 мм у ширину. Колісна база при цьому не змінилася і становить ті ж самі 2 686 мм, що й у попередньої генерації.
Одночасно інженерам вдалося розширити внутрішній простір: Багажник ліфтбека виріс на 10 л – до 600 л, а універсал отримав 640-літровий вантажний відсік. При чому задні пасажири матимуть тепер у колінах 78 мм простору.
Класичний дизайн
В екстер’єрі моделі ніхто не чекав революції й дизайнери пішли вже випробовуваним на моделі Scala шляхом, прибравши «чотириокі» фари третього покоління. Тому, навіть, консервативні покупці мають залишитися задоволеними.
При цьому, Octavia вперше отримала матричні фари (поки в опції) та повністю світлодіодні задні ліхтарі з динамічними покажчиками поворотів.
Звісно, новий екстер’єр дуже гарно виглядає на 19-дюймових колесах.
Сучасний інтер’єр
Але інтер’єр вже точно спіткала «революція» та повна «діджиталізація». Основні нововведення зосереджені навколо водія – це нова віртуальна панель приладів діагоналлю до 10,25 дюймів і мультимедійна система з дисплеями від 8,25 до 10 дюймів, під якими розташовані так звані «сенсорні слайдери» для управління клімат-контролем та мультимедіа.
Автомобіль також отримав нове кермо, яке попри наявність двох спиць має кнопки для управління 14 різними функціями.
Перелік опцій для інтер’єру ще містить підсвічування у 10 відтінках, п’ять портів USB-C та спеціально розроблену акустику марки Canton.
Двигуни від «Гольфа»
Як вже зазначалось Octavia отримала майже всю моторну гаму від Volkswagen Golf. Три бензинових двигуна видають 110 к.с. (200 Нм), 150 к.с. (250 Нм) та 190 к.с. (320 Нм). Перші два будуть доступні для гібридизації стартер-генераторами. А топовий дволітровий турбований ДВЗ отримає обов’язкову DSG та розгін до «сотні» за 6,9 секунди.
Дизель, по факту, один: дволітровий агрегат, який матиме версії у 116, 150 або 200 к.с. Останній матиме 400 Нм крутного моменту, повний привід за 7,1 секунди до 100 км/год.
Звісно, буде й Octavia G-Tec на природному газі, де 1,5-літровий мотор видаватиме 130 к.с. та 200 Нм.
Всі комплектації можуть оснащуватись 6-ступінчастою механікою або 7-діапазонним роботом.
Як й обіцяла Skoda, Octavia отримала й гібридну версію iV. 1,4-літровий турбомотор і електродвигун здатні видати 204 к.с. (350 Нм), шестиступінчастий робот і 13-кіловатна батареєя – перейдуть від Skoda Superb та Volkswagen Golf.
Така «Октавія» зможе подолати 55 км лише на електриці, але багажник гібрида зменшений до 450 л на ліфтбека і до 470 л на універсалі.
Універсал піде першим
Четверте покоління Skoda Octavia надійде до продажу в Європі вже наступного року, й першими підуть універсали Octavia Combi, попит на які дуже великий. Пізніше до нього приєднаються ліфтбек, позашляховий варіант Octavia Scout та спортивний RS.
В Україну модель, швидше за все, надійде у другій половині 2020 року, проте будемо сподіватись на краще.
Обговорення