За січень-березень 2025 року фахівці відділу реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Тернопільській області видали громадянам 8170 сертифікатів електронного цифрового підпису. Це на 3346 сертифікатів, або ж на 60 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року, коли було оформлено 4824 сертифікати.
Цифровий підпис надає можливість підписувати електронні документи, користуватися державними онлайн-сервісами, реєструватися на офіційних порталах, а також працювати в Електронному кабінеті платника податків та мобільному застосунку «Моя податкова».
Послуга з отримання сертифікатів електронного підпису є безкоштовною та займає до 10 хвилин.
Щоб скористатися послугою, необхідно:
- Ознайомитися з умовами надання послуг на сайті ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
- Підготувати необхідні документи (список доступний на сайті).
- Завітати до пункту реєстрації з оригіналами документів. На Тернопільщині це: відділ реєстрації користувачів ГУ ДПС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, Центр обслуговування платників, кімн. 122) та Чортківська ДПІ (м. Чортків, вул. Шевченка, 23).
- Принести носій для збереження ключа (захищений носій, флеш-накопичувач, CD/DVD тощо).
Сектор інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Тернопільській області