У медичних закладах Тернополя триває впровадження IT-технологій. Проект має на меті поліпшити сервіс у поліклінічних підрозділах та амбулаторіях загальної практики сімейної медицини.
Використовується сучасна програма, завдяки якій керівництво медичних закладів може виявити проблеми обслуговування пацієнтів та швидко зреагувати на них.
Боєць із Тернопільщини загинув в зоні АТО за тиждень до ротації
Оцінюючи отримані результати, керівники бачать динаміку змін, відтак можуть ухвалювати необхідні рішення. Запровадження такого виду медичного сервісу в лікувальних установах Тернополя відбувається вперше в Україні. Цей проект є соціальним, представники компанії MagneticOne. Municipal Technologies тернополянам для користування надають його безкоштовно.
Як працює система? На дверях кабінетів фахівців медичних закладів розміщують табличку з запитаннями, чи є в пацієнта зауваження до якості обслуговування, та пропозицією висловити їх. Коли відвідувач має що повідомити, то він може скористатися QR-кодом або надіслати SMS за вказаним номером.
Отриману інформацію — дата, час, заклад і лікар, якого оцінюють, — пересилають керівництву установи. Програма фіксує сигнали від незадоволених клієнтів, динаміку в певній точці обслуговування (кабінет та відділення) тощо.
Розробники проекту передбачили у програмі й процедуру блокування номера. Це потрібно в тому випадку, коли з одного і того ж телефонного номера надходить більше одного повідомлення.
Джерело: Тижневик “Номер один”