5 вересня у світі відзначають Міжнародний день благодійності. Більше мільйона гривень тернопільський виробник “Опілля” витрачає щороку на благодійні та спонсорські проекти. Представники компанії пояснили, чому важливо інвестувати у спорт та культуру.
Розвиток спорту, культури, мистецтва є важливими складовими розвитку здорового суспільства, а це основа розвитку здорової економіки. Про це розповів директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка.
“Підтримка спорту, культури, мистецтва і різних просвітницьких проектів є основою створення здорового суспільства з правильними цінностями. У більшості розвинених країн бізнес намагається активно долучатися до різних соціальних проектів. Така ж традиція здавна була в Україні. Від того, які цінності у нас виховуються, залежить наскільки цілеспрямованими будуть наші громадяни. Наприклад спорт виховує прагнення до перемоги і активність у людини. Активні громадяни — це розвиток країни загалом і економіки зокрема. Здорова економіка — це нові можливості для підприємництва. Тож інвестиція у спорт, культуру, мистецтво є корисною для всіх”, – зазначив Володимир Гомівка коментуючи мотивацію “Опілля” у підтримці некомерційних проектів.
Представник “Опілля” також пояснив, що спорт, культура, мистецтво є невід’ємною складовою популяризації певної території, що є також способом популяризувати підприємство поза межами Тернопільщини.
“У нас в Україні популярною є продукція, де вказано “зроблено на Тернопільщині”, бо її вважають натуральною та справжньою. Культура, спорт, визначні події і фестивалі, історія — це те, що вирізняє певну територію серед інших. Кожен бізнес, який інвестує у розвиток місцевого бренду території сприяє і своєму просуванню. Ми хочемо, щоб “зроблено на Тернопільщині” та “зроблено в Україні” лунало гордо так само, як сьогодні у німців викликає гордість “зроблено у Німеччині”. Знайомитися з кожною країною чи регіоном починають із знайомства з культурою, спортом, мистецтвом. Це заходи, які прославляють Тернопілля і сприяють виходу місцевого підприємця на загальнонаціональний рівень. Це взаємовигідна співпраця підприємців і громади”, – зазначив Володимир Гомівка.
Варто зазначити, що “Опілля” належить до одного з найбільш активних благодійників з підтримки різноманітних спортивних та інших соціальних проектів. Зокрема цього року “Опілля” традиційно виступило спонсором Тернопільського півмарафону, надало фінансову підтримку тернопільським спортсмена-пауерліфтерам на чемпіонаті Європи. Регулярно надається допомога дитячо-юнацьким спортивним організаціям.
Підприємство є також одним з головних спонсорів фестивалів та культурних заходів, серед яких етнографічний фестиваль “Дзвони Лемківщини”, “Короп Фест”, “Галицька дефіляда”, “Чортківська офензива”, мистецький фестиваль “Ї”, історико-культурний фестиваль у Вишнівецькому замку, молодіжний фестиваль Студреспубліка. Тернопільський виробник став одним із чільних спонсорів цьогорічного святкування Дня міста Тернополя.
Також надавалася активна допомога військовим частинам розташованим у Тернополі. Підприємство також виступило меценатом діяльності нового недержавного благодійного фонду реєстру донорів кісткового мозку. Крім того, за підтримки тернопільського виробника було видано кілька книг присвячених історії Тернопільщини, серед яких фотоальбом “Замки Тернопільщини”.
Обговорення