Ведуча з Тернополя Ксеня Кічак дала поради, як влаштували ідеальне весілля. За її словами, можна зробити так, щоб молодята не нервували, батьки були задоволеними, а гості не шкодували подарованих грошей.
— На скількох весіллях Ви б не побували, завжди залишиться щось, чого не знатимете, коли настає час організувати власне свято. За роки роботи ведучою весіль та весільних церемоній у мене назбиралося чимало порад та секретів весільного дня. Щоби Ваша підготовка до весілля не була випробуванням стосунків, а приємною дорогою до подружнього життя, ділитимуся з Вами своїм досвідом на цих сторінках, — розповідає Ксеня Кічак.
1) Концепція весілля і традиції. Закрийте очі й уявіть своє весілля. Яким Ви його бачите: пора року, кількість гостей, зал, музика і т.д? Уявили? Чудово! Тепер приступайте до вибору стилю свята: прованс, ретро, рустік, класика – варіантів безліч. Проте пам’ятайте, Ваші бабусі навряд чи захочуть танцювати під dubstep, а друзям не цікаво виспівувати народні пісні. Не засмучуйтесь, якщо батьки наполягають на традиціях. Будь-яку традицію можна обіграти і органічно поєднати з обраною Вами концепцією. Весілля – особливий день не тільки для Вас, а й для близьких. Не варто створювати конфлікти там, де їх легко уникнути. Наприклад, замість короваю на весіллі у стилі прованс, можна розламувати апетитний круасан. Безліч подібних ідей вам підкаже ведучий свята.
2) Де святкуємо? Майданчик має бути максимально зручним. Зверніть увагу на наявність кондиціонера, просторого залу, а також зручної парковки. Ваші гості не повинні ламати голову над тим, як добратися до ресторану. А якщо ресторан далеко за містом, поцікавтеся наявністю готелю, у якому гості можуть залишитись відпочити після бенкету.
3) Меню. Однозначно їжа повинна бути смачною, а її подача – вишуканою. Проте, не вдавайтеся до крайнощів. Найкраще, щоб їжа була європейською, без неочікуваних кулінарних поєднань. Віддайте перевагу легкій, здоровій їжі. Забудьте про салати з майонезом і холодці у спекотний літній день – це давно вийшло з моди, як і накладання страв у «три поверхи». А ще дуже зручно, коли гості отримають картки зі святковим меню.
4) Хто вестиме ваше свято? Якісне ведення – запорука справжнього успіху свята. Завдання кожного ведучого об’єднати людей різних поколінь, з різними смаками та інтересами. До кінця бенкету згуртувати їх у велику родину. Жодних вульгарних жартів, граматичних помилок та «бородатих» конкурсів. Своїм молодятам я завжди пропоную зустрітися. Саме під час невимушеного спілкування можна відчути людину, дізнатися смаки і світогляд. Якщо вони у нас співпадають, то весілля проходить на одному подиху. Адже ми з нареченими з півслова розуміємо одне одного.
5) Весільний координатор. Найчастіше на весілля збирається близько 100 гостей. І про всіх Вам варто потурбуватися, не кажучи вже про безліч організаційних моментів. Щоб не займатися вирішенням усіх питань і менше турбуватися, замовте послуги весільного координатора, тим більше якщо Ваше свято включає насичену розважальну програму. І хоча у нас це ще новинка, проте вона стане безцінним вкладенням у організацію цього особливого дня.
6) Весільна церемонія. Церемонія – серце весілля. Мить, коли Ви говорите подружні обітниці, назавжди закарбується у Вашій пам’яті, тому не відмовляйте собі в таких незабутніх враженнях. Для своїх пар я складаю індивідуальний сценарій, підбираю музичний супровід. Ми обговорюємо найдрібніші деталі цього дійства, яке триває до 30 хвилин, і не залишає байдужим нікого з присутніх гостей. Церемонія може бути ранковою, денною, вечірньою… І секретами щасливої весільної церемонії я поділюся у наступному випуску.