Регіональний експрес № 802/801 сполученням «Чернівці – Львів», який фактично повторює історичний маршрут славетної «Люкс-торпеди», що курсувала у 30-х роках минулого століття, мав вирушити за даним напрямком ще наприкінці лютого, однак російська агресія внесла свої корективи у плани Укрзалізниці. І ось нарешті сталася довгоочікувана подія для чортків`ян і не тільки – сучасний дизель-поїзд ДПКр-3-004 виробництва прибув на станцію Чортків.
Ранок понеділка, 10 жовтня, на пероні – лише декілька пасажирів в очікуванні першого фірмового потяга «Дністровський експрес» сполученням Чернівці – Львів. Одна з них – студентка-третьокурсниця юридичного факультету Лвівського національного університету Мар`яна Деренюк каже, що квиток у вагон другого класу придбала он-лайн. Обійшовся він їй у 147 грн.
Пасажирів негусто – не більше десятка, що й зрозуміло. І ось після оголошення чергової по станції красень-поїзд з невеличким запізненням (за графіком час прибуття/відправлення потяга – 8:21 – 8:22 на кілька хвилин нарешті показується вдалині.
У составі всього три вагони. Один – першого класу на 61 місце і два – другого, розраховані на 51 сидяче місце кожен. Вагон № 3 призначений у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями та супроводжуючих осіб.
За час однохвилинної стоянки провідниця дозволила сфотографувати вагони зсередини. Враження – просто бомбезні! Зручні м`які сидіння, з місцями для багажу вгорі над пасажирськими, туалетами, інформаційними моніторами, усі вагони обладнані кондиціонерами тощо. Кому доводилося їздити комфортними поїздами класу «Інтерсіті», той може порівняти. Як на автора цих рядків – 1:1. Одним словом – Європа!
За якусь мить – тільки хвіст показав одиноким проводжаючим перших пасажирів «Дністровський експрес».
Зі слів начальника станції Чортків Олега Пукала, для мешканців Чортківської громади поява прямого потяга до Львова має чимале значення, адже час в дорозі складає всього чотири години. Перспективи у нього теж є, адже і графік руху зручний, і вартість квитків відносно недорога – стартує менш ніж від 150 грн. Тепер головне завдання – забезпечити підвезення пасажирів маршрутними транспортними засобами до залізничної станції з центру міста. Ну а нас, пасажирів, – наповнюваність потяга. Адже наразі він курсуватиме щоденно у якості експериментального. Тож якщо не буде пасажирів – не буде й потяга. Але будемо сподіватися, що до цього не дійде.