Тернополянка Оксана Ісаєва обурюється обслуговуванням працівників Тернопільського залізничного вокзалу.
«Думала мовчати, бо знаю, що полетять зараз камінці. – пише вона на свої сторінці у Фейсбуці. – Але. Сьогодні на залізничному вокзалі спостерігала, як дівчина квитки здавала. І тихенько так запитала: «Скільки я втрачаю?»
Працівниця, часів древнього радянського союзу буркнула: «Я нічого не повертаю. Білети брала в інтернеті, там і гроші».
Дівчина ошелешено запитала: «То що, я нічого не поверну?». Квитки були на сьогодні в одну сторону і назад.
Працівниця аж за третім разом, щось друкуючи, спробувала пояснити процедуру повернення коштів за невикористаний квиток, хоча могла відразу спокійно це зробити.
До чого я це все? Дівчина недавно приїхала з Європи. Вона отримала, м’яко кажучи, шок від обслуговування. Мало того, що втратила значну суму грошей, які їй повернуть хтозна коли, то ще мала зіпсований настрій. Далеко нам ще до цивілізованих відносин між людьми, ой далеко…»
Джерело: «pro.te.ua».
Обговорення